ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

شناسنامه چند تن از آنها را بخوانید

20 نماینده مجلس

از روحانی باج خواهی کردند! 
 
 
 
 

20 نماینده مجلس از روحانی خواستند تا جلوی ادامه کار محمد جواد ظریف را بگیرد. این خواست درست در شرایطی مطرح شده که چین و روسیه در تهران سرگرم مذاکره برای بحران سوریه و گام های بعدی برای حل پرونده اتمی ایران و لغو تحریم ها بودند و هستند.

 

این نمایندگان که وابسته به فراکسیون بازنده انتخابات 92 هستند در خواست خود از روحانی مدعی شدند:

آقای ظریف در 110 روز گذشته در موارد مختلفی عزت و اقتدار ایران را با مواضع ناپسند خود نادیده گرفته و باعث جریحه‌دار شدن عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده شهدا و رزمندگان گردید. از جمله این موارد می‌توان به سخنان آقای ظریف در دانشگاه تهران در خصوص از کار انداختن سیستم دفاعی ایران با یک بمب از سوی آمریکا، مصاحبه آقای ظریف با شبکه ABC در نیویورک در مورد افسانه خواندن هولوکاست و همچنین مذاکره در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی و تلفن رئیس‌جمهور به اوباما و طولانی شدن مذاکره در نیویورک با جان کری.

به چند نام از میان 20 تنی که این خواست را مطرح کرده اند توجه کنید:

 حمید رسایی،

حسین طلا،

مسعود میرکاظمی،

روح‌الله حسینیان

 و...

1- شیخ "حمید رسائی" بلند گوی لنگه کفش و مهر پرت کن هاست. شاگرد سید احمد خاتمی است و از معروف ترین چهره های مجلس در حمایت از احمدی نژاد بود، بدترین هتاکی ها را از پشت بلند گوی مجلس به هاشمی رفسنجانی کرد و تاکنون بیشترین درگیری را در مجلس با علی مطهری داشته است. او هم مانند حسین طلا به فراکسیون مصباح یزدی در مجلس "جبهه پایداری" وابسته است.

2- سردار سپاه "مسعود میرکاظمی" در دولت احمدی نژاد ۴ سال وزیر بازرگانی بود و پس از کودتای انتخاباتی 88 نیز ۲ سال وزیر نفت بود. در دوران تصدی وی در وزارت نفت، تصفیه گسترده مدیران ارشد صنعت نفت ایران انجام شد که طی کمتر از یک سال، بیش از ۲۵۰ مدیر ارشد نفتی خانه‌نشین شدند.

3- "حسین طلا" عضو جبهه پایداری مصباح یزدی، فرماندار سابق تهران مدیرعامل سابق شرکت دخانیات ایران و سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تهران بزرگ در شورای نگهبان.

4- شیخ روح الله حسینیان شناخته شده تر  از آنست که نیاز به توصیف داشته باشد. او رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، از یاران وفادار "سعید امامی" معاون سیاسی وزارت اطلاعات و سر دسته اجرا کنندگان قتل های زنجیره ایست.

 

پیک نت 19 آذر

 
 

اشتراک گذاری: