ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

بیانیه حزب کمونیست اوکرائین

واشنگتن و بروکسل

استقلال اکرائین را نشانه گرفته اند 
 
 
 
 

از شب گذشته یورش خبری دو هفته ای برای دادن پوشش به تظاهرات خیابانی جمهوری 50 میلیونی اوکرائین فروکش کرد و پلیس خیابان ها را از تظاهر کنندگان پاک کرد!

همچنین روز گذشته حزب کمونیست اوکرائین بیانیه ای درباره رویدادهای این جمهوری منتشر کرد که در آن آمده است:

یورش برای تخریب مجسمه لنین تنها تخریب یک بنای یاد بود نیست، بلکه ناشی از وحشیگری خراب کارانه و ضدیت با تاریخ و تمدن کشور ماست.

در این جا عضویت در اتحادیه اروپا صرفا بهانه ایست تا سازمان دهندگان تظاهرات به هر وسیله ای استقلال و آزادی اکراین را نابود و اراده مردم ما را برای باز سازی کشور در هم بکوبند.

رهبران باصطلاح "اپوزیسیون" با حمایت مالی و سیاسی بروکسل و واشنگتن، دست در دست نئونازی ها و اوباش دست به هر تخریبی زدند.

ما به کسانی که برای خواست های شهروندی خود و با اعتقاد به راه های مسالمت آمیز معتقد هستند یاد آوری می کنم که صف خود را از کسانی که پشت سر دانشحویان و دانش آموزان چهره خود را پنهان کرده اند و خواهان آن هستند تا از شما و فرزندان تان به عنوان "گوشت دم توپ" استفاده کنند جدا کرده و برای مطالبات به حق خود به راه های قانونی روی آوید. به یاد داشته باشید که در سال 2004 نیز همین جماعت بهشت خیالی را به مردم ما وعده دادند و با متشنج کردن فضای سیاسی کشور مانع از آن شدند تا شهروندان اکرائین بتوانند در آرامش و به دور از تشنج  رئیس جمهور خود را انتخاب کنند. کجا هستند کسانی که آن زمان وعده دادند: "فرزندان این کشور به رفاه و آسایش خواهند رسید". حوادث این روزها تکرار همان سناریوهاست.

 

پیک نت 19 آذر

 
 

اشتراک گذاری: