ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

به جرم کارگزاری شنود در دفتر علی مطهری

معاون و مدیرکل وزارت

اطلاعات از کار برکنار شدند 
 
 
 
 

علی مطهری، نماینده مجلس از تهران در وبسایت خود نوشت:

به در خواست وزارت اطلاعات در تاریخ ۱۰/ ۹/ ۹۲ جلسه ای با حضور وزیر اطلاعات جناب حجت الاسلام آقای دکتر علوی و یکی از معاونان ایشان و مدیر کل آن معاونت و اینجانب برای حل مسئله شنود در دفتر کار من تشکیل شد.

در آن جلسه به اطلاع اینجانب رساندند که کارگذاری دستگاه شنود در دفتر کار اینجانب – همان طور که حدس می زدم- با هدایت یکی از معاونان مدیریت قبلی وزارت اطلاعات توسط چند تن از افراد زیر مجموعه او با انگیزه سیاسی انجام شده بود و آن معاون و مدیر کل او هر دو از کار برکنار شدند و پرونده آنها مطابق مقررات داخلی وزارت اطلاعات در دست بررسی برای صدور حکم است. اسامی این افراد – هرچند مستعار- نزد اینجانب محفوظ است.

ضمنا در تاریخ ۲۱/ ۹/ ۹۲ وسائل شنودی که در دفتر اینجانب کشف و ضبط شده بود با یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دستگاه DVR دوربین ورودی ساختمان که روز بعد آن ماجرا توسط افراد مذکور برای محو تصاویر آن به سرقت رفته بود مبادله شد.

جناب آقای علوی و معاون ایشان فرمودند که در دولت یازدهم گفتمان وزارت اطلاعات تغییر کرده و این روشها شرعا و قانونا مردود و مورد نکوهش است. لازم است مراتب سپاس و تشکر خود را از زحمات وزیر محترم اطلاعات و همکارانشان ابراز نمایم.

 

پیک نت 24 آذر

 
 

اشتراک گذاری: