ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دیدار هیات پارلمانی اروپا

با نسرین ستوده و جعفر پناهی 
 
 
 
 

علیرغم جنگ روانی باندهای وابسته به جناح راست در مطبوعات و رسانه های داخل کشور و پیش بینی اپوزیسیون خارج از کشور، هیات پارلمانی اروپا که به ایران سفر کرده با نسرین ستوده از بنیانگذاران کانون مدافعان حقوق بشر در ایران و جعفر پناهی فیلمساز ایرانی دیدار کرد. شماری از نمایندگان مجلس که وابسته به همان باندهای اشاره شده در بالا هستند نسبت به این دیدار واکنش نشان دادند. همان نمایندگانی که حجاریان در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا که دراین شماره پیک نت می خوانید گفته است که آنها را مردم به شهرهائی که مدعی نمایندگی آن  هستند راه نخواهند داد.

هیات هشت نفره پارلمانی اروپا به سرپرستی خانم "گرونبرگ"، رئیس کمیته روابط با جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا به ایران سفر کرده‌است و روز جمعه با نسرین ستوده و جعفر پناهی در محل سفارت یونان دیدار کرد. ‌پارلمان اروپا، سال گذشته، جایزه حقوق بشر «ساخاروف» را بطور مشترک به ستوده و پناهی اهداء کرد که این دو به دلیل ممنوع‌الخروجی موفق به دریافت جایزه خود نشدند.

ابراهیم آقامحمدی، که بعنوان نماینده خرم‌آباد در مجلس حضور دارد در همین ارتباط گفت:

من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی هیچ اطلاعی از این دیدار نداشتم و از طریق رسانه‌ها از آن مطلع شدم. این دیدار یک اقدام ضدامنیتی است و مجلس باید از وزارت اطلاعات و خارجه در این باره توضیح بخواهد!

 

پیک نت 25 آذر

 
 

اشتراک گذاری: