ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

تحقیق از "حسن بیادی" درباره

حضور مامور "سیا" در کنار احمدی نژاد 
 
 
 
 

بدنبال بالا گرفتن مسئله حضور یک کارمند سازمان "سی آی ای" امریکا در دفتر احمدی نژاد در آن یکسالی که وی شهردار تهران بود، در تهران گفته می شود "حسن بیادی " قائم مقام احمدی نژاد در دورانی که وی شهردار بود زیر علامت سئوال قرار گرفته است.

حسن بیادی رئیس کانون تبلیغاتی احمدی نژاد برای ریاست جمهوری بود که بگفته خودش «30 نفر را  برای انتخابات 1384 در نظر داشتند که موفق شدیم همه را کنار بزنیم و در نهایت آقای احمدی نژاد در صحنه بمانند.» شاید حسن بیادی کلید ارتباط احمدی نژاد با آمریکائی ها باشد. فردی که در دوره گذشته عضو شورای شهر تهران نیز بود.

حس بیادی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بعنوان یک تحلیلگر انتخاباتی وارد  میدان رسانه ای شد و حرف های گمراه کننده بسیاری درباره قالیباف، موسوی و اصولگرایان زد که اکنون همه آن اظهار نظرها بار دیگر مرور می شود.

بیانی مدتی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و 15 سال در قسمت های مختلف در شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران کار کرده است و مدتی نیز معاون دانشگاه صنعتی مالک اشتر سپاه بوده است.

عضو امنای هیأت رزمندگان غرب تهران

عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری قرآنی ایکنا

عضو هیأت امنای موزه ملی قرآن- ، مسئول ستاد اذان شهر تهران- وعضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی بوده است.

این احتمال که از طریق او بتوانند به انگیزه ها و دلائل حضور مامور "سیا" در دفتر احمدی نژاد پی ببرند کم نیست. بویژه که این مامور خود در امریکا اعتراف به این حضور کرده اما دلیل آن را بیان نکرده است.

"رابرت بائر" مامور سابق سی. آی.  ای (سیا) امریکا در ارتباط با "رابرت لوینسون" مامور اف بی آی که در سواحل جنوب ایران ناپدیده به رسانه های امریکائی گفت:

من در دورانی که احمدی نژاد شهردار تهران بود در دفتر وی کار می کردم و مشکلی هم نداشتم زیرا ماموریتم مشخص بود.

هنوز وزارت خارجه جمهوری اسلامی رسما از امریکا نخواسته تا اطلاع بدهند چرا "رابرت بائر" در دفتر احمدی نژاد چه می کرده و چه ماموریتی داشته است؟

 

پیک نت 27 آذر

 
 

اشتراک گذاری: