ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

اطلاعیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام در اصفهان

دردهای 8 ساله دانشگاه به سوی التیام می رود 
 
 
 
 

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. این انجمن در نخستین اطلاعیه خود نوشت:

پس از انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ و آغاز به کار دولت یازدهم شاهد آن بوده‌ایم که شور و نشاط به یغما رفته، آرام آرام به روح جامعه بازمی‌گردد و مردم کشورمان به دنبال ایجاد تغییر در وضعیت سابق و در آرزوی آرامش و آبادانی، حضوری باشکوه در انتخابات اخیر را رقم زدند. انتخاباتی که نتیجه آن بارقه‌هایی از امید را در بین ایرانیان ایجاد کرد. وضعیت ملال‌آور دانشگاه در طی هشت سال گذشته ویرانه‌ای را برجای نهاده است که نیازمند فرآیندی طولانی برای بازسازی خواهد بود. خوشبختانه با تدبیر ریاست محترم جمهوری و معرفی جناب آقای دکتر فرجی دانا بعنوان وزیر پیشنهادی علوم که البته مجلس هم بهانه‌ای برای رد کردن ایشان نداشت نقطه آغاز فرآیند اصلاحات در دانشگاه گردید و آتش التهاب و فتنه رسانه‌ها و گروه‌های اقلیت و سودجویی که تصمیمات قانونی سرپرست وزارتخانه را بر نمی‌تابیدند و به بهانه «مقابله با فتنه» و «دفاع از اسلامی شدن دانشگاه‌ها» منافع شخصی و مطامع گروهی خود را دنبال می‌کردند تا حدی فروکش نماید.

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه اصفهان به عنوان تنها حامی دولت تدبیر و امید (در میان تشکل‌های دانشگاه) مراتب تقدیر و تشکر خود از مجموعه وزارت علوم به جهت تغییر مدیریت دانشگاه و انتخاب مدبرانه دکتر هوشنگ طالبی در این سمت را اعلام می دارد که تا حدی از آن چه بر دانشگاه اصفهان و دانشجویانش در این ۸ سال، گذشته بود التیام بخشید.

امید است دولت تدبیر و امید با حضور فعال‌تر جامعه‌ی مدنی بتواند دریچه‌های امید را یکی پس از دیگری بر جامعه و به ویژه دانشگاه و دانشجو به عنوان همیشه ‌پیشگام جامعه بگشاید.

 

پیک نت 28 آذر

 
 

اشتراک گذاری: