ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان بی پرده وزیر ارشاد

بزودی 2 هزار شبکه ماهواره ای را

مردم روی تلفن های همراه می بینند!

با این پیشرفت ها، باز هم می خواهید از پارازیت استفاده کنید؟ 
 
 
 
 

علی جنتی وزیر ارشاد روز سه شنبه در مراسم "روز پژوهش" که در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار شد گفت:

بیش از سه دهه در کشور در زمینه حجاب و عفاف تلاش شده است تا برای جامعه مصونیت ایجاد کنند، با این وجود باید بررسی کنیم که از این نظر در چه شرایطی نسبت به 10 سال قبل قرار داریم. باید دلایل رواج دروغ گویی، ریاکاری و خیانت در امانت را در جامعه بررسی کنیم و راهکارهای مقابله با آنها را بیابیم. جامعه ما بتدریج دچار سقوط اخلاقی می شود و بسیاری از ارزشهای مهم جامعه اسلامی به سوی کمرنگ شدن می رود. کاری نکنیم که 5 سال دیگر به اقدامات خود بخندیم.
جنتی با اشاره به معرفی یکی از طرح های پژوهشی در این مراسم و ذکر این نکته که ضریب استفاده از ماهواره 71 درصد مردم تهران را شامل می شود گفت: رسیدگی به این موضوع ضرورت عرصه علم و فناوری روز است که باید ببینیم که با آسیب های این شبکه ها چگونه مقابله کنیم.

در آینده نزدیک 2هزار شبکه ماهواره ای براحتی توسط تلفن های همراه قابل دریافت خواهد بود. آیا برای مقابله با این پیشرفت ها هم از پارازیت استفاده خواهیم کرد؟ یا راهکاری های دیگری داریم؟

گسترش ارتباطات رایانه ای و شبکه های اجتماعی اجتناب ناپذیر است و نمی توانیم آنها را دور بزنیم.
در گذشته اقداماتی مانند ممنوعیت استفاده از ویدئو در کشور انجام می شد که امروز به نظر کارهای خنده دارد به حساب می آید و شاید 5 سال دیگر هم با بررسی اقدامات امروز خود همین احساس را داشته و به آن بخندیم.  

پیک نت 28 آذر

 
 

اشتراک گذاری: