ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مقایسه ای میان ترکیه و ایران

پولشوئی در ترکیه- اختلاس در ایران 
 
 
 
 

چند رقم اختلاس و پولشوئی دولت مقتدر "اردوغان" در ترکیه را متزلزل کرد. 5 وزیر به زیر کشیده شدند و جمعی از اعضای کابینه و اقوام نخست وزیر نیز بازداشت شدند. اما در ایران میلیاردها دلار اختلاس و چپاول در 8 سال دولت احمدی نژاد کشف شد و آب از آب تکان نخورد!

 از آنجا که فساد و اختلاس و رشوه و پولشوئی از ایران به منطقه صادر شده، در ماجرای که در ترکیه فاش شد، پای یک ایرانی هم بنام "رضا ضرابی" در میان است که در خبرهای مربوط به حوادث این روزهای ترکیه می خوانید. شاید در جهان نمونه نداشته باشد که افرادی به سن و سال ضرابی و زنجانی و خیلی های دیگر چنین بتوانند یک مملکت را غارت کنند. تحریم ها کاغذ پاره نبود، برگ های طلائی بود برای امثال ضرابی و زنجانی و بزرگترهای پشت پرده که بی شک درجات سپاهی دارند و همین ها در غم پایان تحریم ها زانوی غم بغل کرده اند.

اما نکته جالبی که از داخل برای انتشار به پیک نت اطلاع داده اند را بخوانید:

رضا ضرابی زمانی که برای اولین بار دست همسرش را گرفته و به ایران آمد (شاید برای ماه عسل) مهمان رحیم مشائی نزدیک ترین یار احمدی نژاد بود. همان که احمدی نژاد می خواست او را جانشین خود کند.

مشائی آنها را در یک باغ در شهر کرج جای داده بود و من از جمله مهمانان شب اول ورود ضرابی به ایران و این باغ بودم. مهمانی را مشائی برای ضرابی برپا کرده بود و بسیاری از دولتمردان احمدی نژاد در آن حضور داشتند.

 

پیک نت 30 آذر

 
 

اشتراک گذاری: