ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آبان  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

"اوباما" در اسرائیل و ایران شمر شده!

مردم فریب بازی تکراری

بازندگان انتخابات 92 را نمی خورند 
 
 
 
 

همانطور که پیش بینی می شد، با پایان سالگرد تصرف سفارت امریکا (13آبان)، بازندگان انتخابات 92 که گام به گام همسوئی کامل پیدا کرده اند با دولت اسرائیل، تاسوعا و عاشورا را بهانه ای تازه یافته و اوباما را در بیلبورد‌های جدید «ضد آمریکایی» بصورت شمر در آورده و در برخی شهرها این بیلبوردها را نصب کرده اند. از جمله در شهر کرمان که عکس آن را می بینید.

طراحی این بیلبورد‌ها را یک کانون نوظهور بنام «خانه طراحان انقلاب اسلامی» است و شهرداری کرمان برای تهیه این طرح ها با این کانون همراهی کرده است. در برخی نقاط تهران نیز شبیه همین بیلبورد‌ها نصب شده است. تمام تلاش و همسوئی بازندگان انتخابات 92 با اسرائیل برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن مذاکرات ژنو و پیروزی سیاست خارجی روحانی است. آنها نگران لغو تحریم ها و گشوده شدن گره کور اقتصاد ایران و نجات معیشت مردم و افزایش حمایت از روحانی است که آن را مقدمه باخت قطعی در انتخابات مجلس آینده می دانند. بویژه که با از دست دادن سوژه حمله نظامی به ایران و شعار مرگ بر امریکا، نمی توانند سد راه انتخاباتی رقابتی شوند و باید تن به گشوده شدن فضای سیاسی کشور بدهند. امری که فعلا با اعدام ها نیز می کوشند جلوی آن را گرفته و همزمان با ایجاد وحشت در داخل، در خارج از کشور نیز سوژه تبلیغاتی علیه دولت بیآفرینند. چنان که برای خانم شیرین عبادی آفریده اند و ایشان که کم کم از واقعیات جامعه فاصله گرفته، اخیرا روحانی را بدلیل ادامه نقض حقوق بشر در ایران مورد خطاب و انتقاد قرار داده است. درحالیکه – حداقل با تجربه ای که در دوران حضور در داخل کشور داشته- میداند که منبع قدرتی که اعدام ها را وسعت داده علیه روحانی عمل می کند و به همین دلیل محمد خاتمی در یکی از آخرین سخنرانی های خود در هفته گذشته با صراحت گفت: قدرت را مخاطب قرار بدهید!

او خود چوب همین بی خبری خارج کشوری ها و حتی داخل کشوری های کم اطلاع از ساختار قدرت در جمهوری اسلامی را در دوران ریاست جمهوری اش خورد. دورانی که دهها نامه درباره انواع جنایات و نقض حقوق بشر و قتل و زندان خطاب به او نوشته می شد. درحالیکه آن نامه ها باید به رهبر و دولت سایه ای نوشته می شد که بعد از خاتمی احمدی نژاد را رئیس جمهور کرد.

 

پیک نت  19  آبان

 
 

اشتراک گذاری: