ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مـــــــهر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

نیروی انتظامی در اختیار وزیر کشور قرار گرفت

تقویت تحزب درایران

سیاست وزارت کشور اعلام شد 
 
 
 
 

سایت رسمی وزارت کشور نوشت، رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار گلستان اعلام کرد: وزارت کشور این دولت (روحانی) بدنبال تقویت تحزب در جمهوری اسلامی است.

همزمان با انتشار این خبر، خبرگزاری های داخلی گزارش دادند که وزیر کشور در جریان معارفه استاندار جدید گیلان نیز در جمع خبرنگاران اعلام داشت که رهبر جمهوری اسلامی حکم جانشینی خودش در نیروی انتظامی را به وی داده است. رحمان فضلی در باره سرعت تعیین استانداران و فرمانداران جدید نیز گفت: تغییر استانداران به مرور انجام می‌شود.

آنچه وزیر کشور در باره تخرب و تقویت آن در دولت روحانی گفته، رویکردی بکلی متفاوت با سیاست های اعمال شده در طول دولت 8 ساله احمدی نژاد است. احمدی نژاد پس از کودتای انتخاباتی 88 و اعلام انحلال جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در سیمای جمهوری اسلامی ظاهر شد و اعلام کرد که وقتی مسجد هست به احزاب نیازی نیست. در دوران احمدی نژاد و باند مذهبی و نظامی که او را یاری می کردند و در کنارش بودند، حزب سراسری مداحان و شبکه امام زاده ها تقویت و حمایت شد و ستیز با تمام کانون های صنفی و نهادهای مدنی و حتی سندیکاهای کارگری تا لحظه ای که او بر سر کار بود دنبال شد و زندان ها تبدیل شد به مرکز تجمع فعالان حزبی و سندیکائی و صنفی، که این فاجعه از بعد از کودتای 88 گسترش نیز یافت. آنچه که وزیر کشور دولت روحانی گفته است، نشان دهنده حرکت وزارت کشور و دولت، در جهتی خلاف جهت 8 ساله احمدی نژاد است و اکنون اختیارات نیروی انتظامی نیز به وزیر کشور واگذار شده این نیرو نیز باید در خدمت سیاست گسترش تحزب و حمایت از فعالیت احزاب باشد، نه جلوگیری از تجمع و جلسه و نشست احزاب و کانون ها و سندیکاها.

 

پیک نت  28  مــــــــــهر

 
 

اشتراک گذاری: