ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مـــــــهر  1392

infos@pyknet.net

 
 
  ریش قرمز ها در ج. اسلامی  
 
 
   

همایش "هولوکاست" در تهران سرآغاز جنجال آفرینی های باند احمدی نژاد در منطقه خاورمیانه بود  که سپس کشیده شد به کشورهای اروپائی و امریکا و .... طراح و مبتکر این ماجرا محمد علی رامین، وردست ریش قرمز احمدی نژاد بود که بدلیل ارتباط هائی که با گروه های شبه فاشیست آلمان داشت، از این کشور اخراج شد و درسش نیمه تمام ماند. رامین بعدها در وزارت ارشاد معاون مطبوعاتی این وزارتخانه شد و توانست نقش مهمی در سانسور مطبوعات و ممیزی کتاب ایفاء کند. درباره او بسیار گفته و شنیده شده، حتی درباره بازداشت موقتش که گویا دلیل آن برخی ارتباط های خارج از کشورش بوده است. اما، تعجب آور است که حالا عکس هائی منتشر می شود از مهاجمین به حسن روحانی هنگام بازگشت از نیویورک، یعنی همان گروه مهر و لنگه کفش که سرمداران آنها نیز ریش قرمز اند. داشتن ریش قرمز نه جرم است و نه دلیل و انگیزه مهر و لنگه کفش پرتاب کردن، اما کمی تعجب آور است که چرا برخی ها که همفکر محمد علی رامین اند ریششان قرمز است! از جمله لیدر کسانی که از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتند و اسباب و اثاثیه آن را به بهانه "مرگ بر انگلیس" غارت کردند! اتفاقا آیت الله حائری شیرازی که می گویند تبارش به یهودی های ایران می رسد هم ریشش قرمز است!

این رد یابی، هیچ ارتباطی به مذهب و اقلیت یهودی های ایرانی ندارد، که حداقل در عرصه موسیقی خدمات بزرگی به فرهنگ ایران کرده اند.

آن دو روحانی و غیر روحانی که مشت هوا کرده اند، از مهاجمین به سفارت انگلیس و مهر و لنگه کفش پرت کن ها به سوی روحانی در تهران و علی لاریجانی رئیس مجلس در قم اند و شناسائی شده اند که از یاران ستاد انتخاباتی جلیلی هم بوده اند و آن که کت و شلوار به تن دارد محمد علی رامین است.

 

پیک نت  28  مــــــــــهر

 
 

اشتراک گذاری: