ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 شهریور  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

آیت الله دستغیب خطاب به مجلس خبرگان

نگوئید "فتنه"

این دروغ قباحت دارد! 
 
 
 
 

آیت الله دستغیب، عضو معترض مجلس خبرگان رهبری در آستانه تشکیل جلسه این مجلس بیانیه ای منتشر کرد و در آن متذکر شد:

 

آنچه درسالهای 88 تا 92 برمملکت گذشت از ناحیه خلاف قانون وشرع توسط مسئولین وقت جهت تخریب یاران امام امت (رحمه الله) بخصوص آیت الله رفسنجانی درسال 84 وهمچنین درسال 88 درحق شخص مورد نظر امام امت رحمه الله جناب آقای مهندس میرحسین موسوی بود که درقالب مغالطه نسبت به مردم تحمیل شد.

اما مردم فهیم ومقلد امام امت (رحمه الله)و خواهان جمهوری اسلامی ایران در سال 92 پیامی دادند که همه مسئولین بخصوص خبرگان را از خواب غفلت بیدار و مردم خود را به جهانیان، جهت تثبیت جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

مردم عزیز و محترم حسب فرموده امام امت (رحمه الله) و اکثر مردم، به جناب آقای مهندس میر حسین موسوی رأی دادند که مورد تأیید شورای نگهبان واکثر علماء ومراجع تقلید بود.

پس از آن مردم به دنبال رأیشان و حسب فرموده امام امت (رحمه الله ) که نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد تظاهرات آرام ومقبول در قانون اساسی داشتند، اما جواب این همه رأی دهنده چه بود؟ خدا می داند که درتاریخ ثبت است ومسئولین وقت به هیچ عنوان جوابگوی تخلفات صورت گرفته نبوده وخود را اجل از پاسخگویی می دانستند و اگر می گویند چنین نیست پس چرا مردم را تا به حال درانتظار گذاشته اند؟

آری انتظار دفاع آقای موسوی از خود و از مردم رأی دهنده، آنهم دفاع علنی از صدا و سیما. دفاع حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای کروبی و کثیری از مؤمنین و خادمین جمهوری اسلامی که هم اکنون به صرف اتهام و بدون محاکمه آزاد وعلنی و بدون اثبات جرم در حصر ویا زندان هستند.

مردم ازلفظ فتنه ومسائل سال 88 هیچ اطلاعی نداشتند. اگر می دانستند این فتنه است هرگز به دنبال رأیشان نبودند. به خوبی معلوم میگردد که فتنه گر و خلق کننده فتنه سال 88 چه کسانی هستند.

آنها انتخابات را مهندسی کرده وبر خود فرض می دانستند که باید فلان شخص فاقد صلاحیت مطرح در قانون اساسی، انتخاب شود. لذاهیچ گناهی برمردم نیست. آنچه گناه است برمسئولین وقت می باشد چون آنها می دانستند که چه می کنند. چنانچه در سال 92 مبتلا شدند وبه خوبی از شکست خود آگاه گردیدند و پیام مردم عزیز را شنیدند و خود را به زحمت نینداختند.

 

این چه منطق وفلسفه و قانون وشرعی است؟! چیزی که به اثبات نرسیده یعنی قضیه 88 “جز همان مغالطه مسئولین ” را چوب کرده و بر سرملت میزنند.

 

یک مرجع تقلید، یک حقوقدان، یک منطقی، جریان سال 88 را به نحوی که شما می گویید تأیید نمی کند؛ چون شخص عادل و با انصاف خلاف شرع و خلاف قانون برگرفته از شرع را، تأیید نمی کند.

عمر خود را ضایع نکنید. این مغالطه کاری را رها کنید. مردم با چشم باز و فکر صحیح به دنبال اجرای احکام الهی هستند، و برای همین جهت به جناب حجة الاسلام والمسلمین حسن روحانی رأی داند. اگر ملاحظه کنید شعار اصلی انتخابات 92 “یا حسین میر حسین بود”؛ مغالطه کردن با صاحبان رأی قباحت دارد.

اما متاسفانه هنوز به وضع سابق جهت تخریب افراد وتضعیف دولت منتخب ادامه می دهند، ازتریبون نماز جمعه و صدا و سیما و رسانه هایی که از بیت المال ارتزاق می شوند؛ وباید مطالب حق گفته شود.

بر اعضای خبرگان است که از اجتهاد خود استفاده نموده وبر خلاف شرعها واتهامات آنچنانی خط بطلان بکشند تا معنای خبره برای مردم واضح شود.

سید علی محمد دستغیب

 

پیک نت  10  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: