ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 شهریور  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

گزارش غلامعلی رجائی از همایش جوانان اصلاح طلب

بدستور معاون اول روحانی

اجازه همایش داده شد!

 
 
 
 
 

غلامعلی رجایی که بعنوان نماینده هاشمی رفسنجانی در همایش جوانان اصلاح طلب در چهار محال و بختیاری شرکت کرده بود در باره این همایش نوشت:

سخنرانی های ما با سوت و کف زدنهای ممتد جوانان همراه بود. بخصوص وقتی من از لزوم پایان دادن به حصرآقایان موسوی و کروبی و آزادی زندانیان سیاسی به دلیل تغییر شرایط سیاسی کشور و روی کارآمدن دولت جدید سخن گفتم. این صحنه دقایقی طول کشید تا جایی که نتوانستم به صحبت ادامه دهم.

در همین حال محمدرضا خاتمی نیز در سخنانی که با استقبال جوانان رو به رو شد گفت که جشن و شادی امروز مرهون صبر و ایستادگی و پایداری زندانیان سیاسی است.

همایش دو روز در شهرکرد برپا بود. من و دکترسید محمدرضا خاتمی دبیر کل جبهه مشارکت و آقایان سید حسین مرعشی- حزب کارگزاران- حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار- مهمانان ویژه این همایش بودیم .

پیام محمد خاتمی که ضبط ویدیویی شده بود، پخش شد. (بخشی از این پیام در شماره روز گذشته پیک نت منتشر شد)

محمد رضا خاتمی گفت پس از ۵۰ ماه برای اولین باراست که درکشور سخنرانی می کند!

جوانان پرسشهای زیادی داشتند که درحد توان وفرصت من و آقای دکتر سید محمدرضا خاتمی به آنها پاسخ دادیم.

مقامات فعلی استان و شهرکرد از دادن مجوز برگزاری و جا برای این همایش خودداری کرده بودند که که آقای اسحق جهانگیری معاون اول رییس جمهور مستقیما وارد قضیه شد و به استاندار دستور داد مجوز برگزاری همایش داده شود! با این همه سالن دولتی ندادند و همایش درسالنی برگزار شد که می گفتند سالن عروسی است و عصرباید تخلیه می شد و شد!

پنجشنبه شب درزمین چمن استادیوم شهرکرد دیدارهای پراکنده ای با بعضی ازجوانان اصلاح طلب استانهای مختلف داشتیم. ساعت نیم بامداد جمعه از اصفهان به تهران برگشتیم.

پیک نت  17  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: