ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 شهریور  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

حاشیه مرگ مادر سردار سلیمانی

نظر فرماندهان سپاه

درباره لغو حمله به سوریه 
 
 
 
 

مادر سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس (سپاه خارج از ایران) به رحمت ایزدی پیوست و سرداران و فرماندهان سپاه که در مراسم ختم وی شرکت کرده بودند فرصت را غنیمت شمردند تا درباره مهم ترین مسئله منطقه یعنی حمله نظامی امریکا به سوریه و همچنین مهم ترین قرارداد نظامی ایران و روسیه اظهار نظر کنند.

آنچه که می خوانید اظهار نظر آقایان نظامی و سپاهی در این مجلس ختم است که خبرگزاری ایسنا مخابره کرده:

1- سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از آنجا که من فردی نظامی هستم نمی توانم در را باره تغییر سیاست امریکا برای حمله به سویه اظهار نظر کنم! این مساله را سیاستمداران باید ارزیابی کنند.

2- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: پرونده S300 در جریان است که ما از آن اطلاع نداریم زیرا بحث‌های آن حقوقی است.

3- سردار حاجی‌زاده که ایسنا موقعیت نظامی او را در سپاه فراموش کرده بنویسد گفت: درباره حمله نظامی امریکا به سوریه وزیر دفاع، اطلاعات بیشتری دارد که می‌تواند در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. درباره حمله نکردن آمریکا به سوریه هنوز زود است و تا اوضاع شفاف نشود نمی‌توان در این زمینه صحبت کرد.

4- سردار وحیدی وزیر سابق دفاع در کابینه احمدی نژاد گفت: در دفاع از سوریه هیچ تفاوتی میان مواضع دولت‌های دهم و یازدهم نباید وجود داشته باشد. آمریکایی‌ها منطقی برای حمله به سوریه نداشته و ندارند و این از دلایلی بود که آنها نتوانستند به سوریه حمله کنند.

5- سردار محمدرضا نقدی فرمانده نیروی زمینی بسیج معروف به سردار شکنجه شرداران نواحی تهران در زمان کرباسچی هم فرمود: این مسائل همگی ژست بوده، آمریکا تا زمانی که اراده پاسخ دادن در دولت سوریه و یا هر دولت دیگری وجود داشته باشد، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. ایران باعث شد تا عزم مقاومت در آنها استوار بماند. سوریه سلاح‌های زیادی دارد، اگر همه سلاح‌های سوریه را از آن بگیرند، باز نمی‌توانند امنیت اسرائیل را تامین کنند.

 

پیک نت  24  شهریور

 
 

اشتراک گذاری: