ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 مرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پاسخ به گزارش دوم مافیای ایران خودرو

باد در ایران خودرو

ثروت به همراه می آورد! 
 
 
 
 

با سلام - من محمد مهنام هستم. گزارش دوم شما در خصوص مافیای ایران خودرو را خواندم. مگر می شود کسی بدون مدرک و سوء سابقه – داشتن سوء پیشینه- در مجموعه ای کار کند که سازمان بازرسی کل کشور و حراست کاملا بر همه کس و همه چیز آن اشراف دارند؟

از کجا میدانید که آن گزارشگرمحترم از روی غرض آن گزارش ها را برای شما ارسال نمی کند که احتمالاً از آن ثروت باد آورده سهم خواهی کند ؟

باید بگویم شرکتی که در دبی از آن اسم برده شده مدت 2 سال است که تعطیل است و هر گونه سوال شخصی و یا کاری اگر هست بفرمائید من جوابگو هستم، ولیکن از  آنجائیکه مدت 3 سال است با شخصی بنام مهرداد رهنما راد که متاسفانه از دوستان قدیم من بوده و فقط بدنبال باج خواهی است و علاوه بر آن که برادر 2 شهید است با سوء استفاده از جایگاه شهیدان از همه انتظار باج دارد و قبلاً نیز اینجور رفتار را با آقای دکتر عبدالله رنجبر نیز داشته و تمام دوستان از بیماری حسادت نامبرده آگاه می باشند وی را بخدا واگذار می کنم که اوست آگاه به مسائل و انشالله به راه راست هدایت گردد .

در خصوص رابطه این شرکت و شرکت ایران خودرو و ساپکو اگر سوالی هست بفرمائید تا با مدرک پاسخ شما را ارسال کنم

 متشکر   

 

پیک نت- آقای مهنام گرامی. همانطور که خود نیز اشاره کرده اید، ما صرفا منتشر کننده گزارش دریافتی بوده ایم و شک نداریم که به این توضیح شما نیز پاسخ هائی بصورت پیام های تازه داده خواهد شد که ما سعی می کنیم بی طرفی را برای انتشار آنها نیز رعایت کنیم. همانگونه که برای انتشار توضیح شما چنین کردیم. در پاسخ خود، از ثروت بادآورده نوشته اید. با توجه به اعلام آمادگی خود برای پاسخ به سئوالات، ممکن است بفرمائید آن ثروت مورد اشاره شما دراین توضیح را کدام باد و از کدام سو آورده است و اساسا در ایران خودرو چه خبراست که باد "ثروت" می آورد؟

 

پیک نت  6 مرداد 1392

 
 

اشتراک گذاری: