ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مــــــرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

با رفتن احمدی نژاد

ارتباط جهانی با ایران

وارد مرحله تازه ای می شود

 
 
 
 
 

با درود- اولا با تشکر از انتشار و بررسی مطلب ارسال شده، و اینکه رعایت اصول دموکراتیک یعنی حداقل توجه به نظرات متفاوت و مخالف را دارید و این بخشی از اصول شماست. ضمن تایید نظر شما در مورد اینکه که طرفین هر مذاکره ای از پیش دست خود را برای مذاکره پر می کنند دو نکته را یادآوری می کنم:

اول: اصل مطلب هم همین است، منظور اینحانب همین بود که در مذاکره موضع آمریکا در قبال تعطیلی یا تعلیق غنی سازی در ایران، عدم تصویب قوانین تحریمی بیشتر بوده و هست، و قصد ندارند قوانین قبلی را بردارند، این مطلب در همه مذاکرات قبلی هم بوده و برای این مذاکره هم قوانین شدید تری را در دستور کار قرار داده اند که در مذاکره بگویند بر اساس قوانین آمریکا امضای پایانی در جهت قانون کردن این مورد با پرزیدنت اوباماست و قوانین در مورد سیاست خارجی به وی این اجازه را میدهند که قوانین جدید تحریمی را وتو کند.

دوم: منبع اینجانب رایو فردا نبود، بخاطر اینکه منبع فارسی دیگری نبود آنرا ارسال کردم والا این طرح در کنگره تصویب شده به نقل از آرشیو خود کنگره است، که فکر میکنم اینجا را پیش داوری فرمودید.
http://beta.congress.gov/bill/113th-congress/house-bill/850
اینهم از خبرگزاری روبترز:

http://www.reuters.com/article/2013/08/01/us-usa-iran-sanctions-idUSBRE96U1GK20130801

یا سپاس- کیا

پیک نت- دوست گرامی- همانطور که در پاسخ به پیام پیشین شما هم نوشتیم، این نوع مسائل ارتباط مستقیم دارد به بسیاری از موقعیت ها و فعل و انفعالات داخلی و جهانی. برای مثال، انتخابات اخیر در ایران و مراسم وسیعی که برای تحلیف آقای روحانی تدارک دیده اند و کسانی را که از کشورهای مختلف برای شرکت دراین مراسم دعوت کرده اند نیز خود باندازه کافی گویای فصل جدید و موقعیت تازه ایست که ایران پس از ریاست جمهوری احمدی نژاد دارد. و یا نرمش هائی که برخی کشورهای اروپائی حداقل بصورت تبلیغاتی آغاز کرده اند. اجازه بدهید با زمان پیش برویم. در مورد لینک رادیو فردا نیز شما تنها آن را فرستاده بودید و ما هم براساس همان پاسخ پیام شما را تنظیم کردیم. برای آگاهی خوانندگان این پیام باطلاع میرسانیم که پیام این خواننده در شماره دیروز و در ارتباط با تحریم های جدید امریکا منتشر شده بود که در صفحه اول امروز نیز قابل دسترسی است

 

پیک نت  13  مــــــــــرداد

 
 

اشتراک گذاری: