ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

رهبر در نماز عید فطر رهبر

آنها که نفوذ کلام دارند

مردم را به وحدت دعوت کنند 
 
 
 
 

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلام، روز جمعه (۱۸ امرداد) در نماز عید فطر خود از مقام‌های نظام و کسانی که در میان مردم قدرت نفوذ دارند خواست روی اتحاد و انسجام داخلی تکیه کنند.

او از محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و یا روحانیون غیر آلوده به حکومت نام نبرد، اما ظاهرا افراد دیگری نمی تواند مورد نظر وی باشد، زیرا بقیه که درکنار او و در ملاقات های با او هستند و می تواند این امر را از آنها بخواهد!

خامنه ای خواهان بهره گیری از نفوذ این افراد روی مردم برای ایجاد اتحاد و انسجام مردم شد، و این درحالی است که اتفاقا جز هاشمی رفسنجانی که با دعوت و یا بی دعوت خود میداند کجا برود و کجا نرود، بقیه به مراسم رسمی رسمی دعوت نمی شوند. خامنه ای گفت «کسانی که داراى حوزه‌ تأثیرگذارى در میان ملت هستند روی انسجام و وحدت ملی تکیه کنند!»

شاخص ترین این افراد، علاوه بر محمد خاتمی و هاشمی و روحانیونی نظیر صانعی و دستغیب و اخیرا موسوی اردبیلی، میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی اند که مردم منتظر آزادی و شنیدن کلام آنها هستند. اگر رهبر جمهوری اسلامی واقعا خواهان اتحاد و انسجام ملی است چرا آنها را آزاد نمی کند؟ چرا زندانیان سیاسی را که هر کدام روی اقشار و صنوف و طبقات مختلفی نفوذ دارند آزاد نمی کند؟

به رهبر جمهوری اسلامی باید توصیه کرد نامه همسر سید حسن خمینی خطاب به محمد خاتمی را که در این شماره پیک نت منتشر شده بخواند تا بیشتر بداند چه کسانی نفسش برای جامعه وحدت آفرین است!

 

پیک نت  20 مرداد 1392

 
 

اشتراک گذاری: