ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم چه دیدید و چه شنیدند؟

انگیزاسیون حکومتی

برای کشف فتنه در مجلس 
 
 
 
 

نكته ها درباره بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی روحانی که از سیما پخش شد زیاد است. از جمله درباره نماینه اروميه كه با همه مخالفت کرد و آنقدر آش را شور کرد که موقع انتقاد از وزیر خارجه پیشنهادی "ظریف" سرو صدای فراکسیون مخالف دولت را هم در آورد. یکی از سئوالات قاضی پورنماينده  اروميه از ظريف و طيب نيا این بود:

محل و زمان دقيق خدمت سربازی شما كجا بوده؟ چون شما متولد بعد از سال 1337 هستيد و معاف نمی باشيد. ملت نوكر شما نيستند كه جای شما خدمت كنند.

پیدا کنید رابطه خدمت و خدمت سربازی را!

 

جلسه رای اعتماد، بیشتر شبیه دادگاه انگیزاسیون (تفتیش عقاید) اروپای قرون وسطا بود. جلساتی از چند روز پیش شروع شده بود و وزرای پیشنهادی باید در کمیسیون های مختلف مجلس حضور یافته و در مورد نسبتشان با "فتنه" توضیح می دادند.

صدا بلند های مجلس نقش همان کشیش هایی را بازی کردند که گالیله را محاکمه کردند تا بگوید زمین نمی گردد. آنها هنوز حاضر نیستند قبول کنند که زمین د رایران هم گرد است و به دور اصلاحات و خواست مردم می چرخد. صدا بلندهایی که مردم به تفکرشان در انتخابات ۹۲ “نه” بلندی گفتند و آنها محکم گوش های خود را گرفته اند تا این “نه” را نشنوند. همان طور که امام حسین (ع) به معاویه هنگامی که امام را به فتنه گری و ایجاد تفرقه در اسلام متهم کرد و ایشان به او پاسخ دادند :  "من فتنه ای بزرگتر از خلافت تو و فرزندت بر این امت نمی بینم"، این نمایندگان خودشان فتنه بزرگ هستند. فتنه ای که مصالح ملی و منافع ملی را نمی بیند.

 

پیک نت  26 مرداد 1392

 
 

اشتراک گذاری: