ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

6 تیــــــر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

 

راه توده 413

10 روز و 3 جشن

که آگاهی مردم را نشان داد

 
 
 
 
 

خسته نباشی پیک نت- من از نزدیک نه تنها شاهد بلکه به نوعی نقش آفرین سه جشن و شادی بعداز انتخابات در اصفهان بودم که می خواهم یک نتیجه از آنها بگیرم. البته با این اشاره که در ده روز اخیر مردم ما در یک همبستگی عمیق و با حضوری فعال سه جشن را پشت سر گذاشتند.

از آنجا که شعارهای محوری برایندی از درک سیاسی مردم است , در جشن اول پس از اعلام پیروزی آقای روحانی , طرح شعار "درود بر روحانی سلام بر خاتمی" بعنوان شعار اصلی.

و سپس قرار دادن روحانی کنار خاتمی و هاشمی نشان از درک و شعور سیاسی بالای 

مردمی دارد که بدرستی میدانند جنبش تحول خواهی در مسیر خود حالا از خاتمی به روحانی رسیده و امروز روحانی نماد تغییر و تحول در جامعه است.

جشن دوم , که پس از پیروزی تیم فوتبال شکل گرفت جشنی بود  ملی با شعار اصلی " پا قدم روحانی رفتیم جام جهانی". هوشیاری جامعه نسبت به پیوند منافع و پیروزی ملی و  تحولی که انتظارش را دارند و قادر است دنیا را با ما آشتی بدهد و گفتگو را جانشین تنش و جدال کند.

جشن سوم که بمناسبت تولد امام زمان برگزار شد، جشنی بود مذهبی که مردم با همان شور و حال دو جشن اول و دوم به شادی و نشاطی دیدنی آن را برگزار کردند. بدون هیچگونه شعاری و یا پیوند زدن آن با دو جشن او که این نشان از آن دارد که مردم ما اعتقاد به درگیر کردن سیاست با مسائل دینی ندارند و اگر گاهی چنین می شود، این حکومت که موجب آن می شود و نه مردم.

 

پیک نت  6  تیــــــــــــر

 
 

اشتراک گذاری: