ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 تیــــــر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

بمناسبت چهلم درگذشت وی

هزاران اصفهان دیشب

تا سحر با آیت الله طاهری بودند 
 
 
 
 

مراسم چهلم آیت الله طاهری شب گذشته از ساعت 9  و نیم در اصفهان آغاز شد. این مراسم پس از افطار شروع شد و هزاران اصفهانی به گلستان شهدا اصفهان رفتند و تا هنگام سحر در اطراف آرامگاه آیت الله طاهری سوگواری کردند.

من تا 2 بامداد در محل بودم. مردم در دسته های 500 – 600 نفری در اطراف آرامگاه آیت الله طاهری جمع شدند و تا ساعتی که من در محل بودم، جمعیت بالای 5000  بود. البته نه یکجا و در خود محل، بلکه بصورت پراکنده در اطراف آرامگاه. ضمیمه 16 صفحه ای روزنامه شرق امروز در مورد آیت الله طاهری و نقش وی در انقلاب 57 وسیعا بین مردم دست به دست می شد. در این ضمیمه مقالاتی از مصطفی معین و غلامحسین کرباسچی، احمد مسجد جامعی، عطریانفر، دکتر معین و... منتشر شده که عمدتا در مورد نقش مردم اصفهان در انقلاب و جنگ با عراق و نقش و رهبری آیت الله طاهری قبل و بعد از انقلاب در بسیج مردم برای انقلاب و جنگ است. تیتر ضمیمه شرق : سوگ نشینی دوستداران آیت الله طاهری در پنجم رمضان.

نیروهای امنیتی و پلیس با آگاهی از جمع شدن مردم روزه دار بمناسبت چهلم آیت الله طاهری در گلستان شهدا از غروب بصورت پراکنده در گورستان مستقر شده بودند و تا ساعتی که در محل بودم مزاحمتی برای مردم فراهم نکردند.

 

پیک نت  23  تیــــــــــــر

 
 

اشتراک گذاری: