ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 تیــــــر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

گزارش دیدار هاشمی

و آیت الله وحید خراسانی درمشهد 
 
 
 
 

وبسایت هاشمی رفسنجانی در گزارش سفر اخیر هاشمی به مشهد، از دیدار وی با آیت الله وحید خراسانی نوشت. براساس این گزارش هاشمی در منزل آیت الله وحید خراسانی به دیدار وی رفت. بموجب این گزارش دیدار ساعت 9 و نیم صبح انجام شد و آیت‌الله وحیدخراسانی و هاشمی مصافحه کردند و  سپس هاشمی از وحید خراسانی خواست تا در صدر مجلس بنشینند، اما وی با اصرار از هاشمی خواست که درصدر اتاق و بر صندلی ایشان بنشیند. سپس وحید خراسانی سخنان خود را با حدیثی از حضرت رسول و خطبه‌‌ای از نهج‌البلاغه آغاز کرد و به عادت همیشگی، گوشه مختصری از آخرین شب امیرالمؤمنین(ع) را که حضرت چگونه آن شب را سپری نمودند بیان فرمودند. از سکوت و از مظلومیت امیرالمومنین گفتند. از اعتدال در عین اقتدار . از تکلّف بی‌وقفه امیرمومنان به مراعات حق النّاس. این که قلب مرجعیت شیعه پر از دردهای نگفته است. مالامال از رنج زخم‌هایی که در این سالها به نام روحانیت بر حق مردم روا شد. از درد معیشتی که در غنی‌ترین سالهای جمهوری اسلامی به سوءتدبیرها و سوءحمایت‌ها بر جان مردم نشست. وی سپس روی به هاشمی کرد و گفت:

من شما را در ملاقات با آیت‌الله خمینی و اعتماد ایشان به شما شناختم. پس از مراجعت امام به میهن، به دیدار ایشان رفتم. شما وارد شدید و گفتید آقای امامی کاشانی برای تولیت مدرسه شهیدمطهری مناسب است. ایشان هم پذیرفتند و سپس فردی را برای استانداری اصفهان مطرح کردید و باز ایشان بلادرنگ پذیرفت.
هاشمی گزارشی از وضعیت انتخابات اخیر ارائه کرد و آیت‌الله وحید با نگاهی معنادار در پاسخ گفت: همم الرجال تسقط‌‌الجبال. ویژگی کم‌نظیر شما این است که هم درد دارید و هم درک، خیلی‌ها فقط یکی از این دو را دارند.

سپس ملاقات خصوصی اعلام شد و بدون حضور اطرافیان و همراهان، گفتگوهای دوطرفه حدود یک ساعت به طول انجامید.

(وحید خراسانی پدر همسر صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه است) 

پیک نت  23  تیــــــــــــر

 
 

اشتراک گذاری: