ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5  خــــــرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

انتقاد مجید انصاری از علم الهدا و فیروز آبادی

از رد صلاحیت هاشمی

مردم خوشحال شدند یا شما؟ 
 
 
 
 

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو سابق مجلس و مجلس خبرگان رهبری که در هفته های پیش از شروع کارزار انتخاباتی با رهبر جمهوری اسلامی ملاقات کرده و گزارشی واقعی از وضع مملکت را به وی ارائه کرده بود، روز گذشته در یک مصاحبه خبری شرکت کرد. این مصاحبه برای پاسخگوئی به ادعاهای امام جمعه مشهد "علم الهدا" و سرلشگر "فیروزآبادی" رئیس ستاد نیروهای مسلح انجام شد. علم الهدا در تظاهرات حکومتی پس از کودتای انتخاباتی سال 88 برای سخنرانی در راهپیمائی معروف به "ساندیس"ی با هواپیما از مشهد به تهران آورده شد تا در میدان انقلاب معترضان به کودتا و دولت احمدی نژاد را "گوساله و بزغاله" خطاب کند. فیروز آبادی نیز که نقش مهمی در رئیس جمهور شدن احمدی نژاد داشت و احمدی نژاد حمایل سردار فتوحات را  به گردنش انداخت و بعدها نیز نامه به امام زمان نوشت!

حجت الاسلام "مجید انصاری" که در میان دو مجلس شورا و خبرگان مشهور به تسلط به امور اقتصادی است در این مصاحبه به دو اظهار نظر علم الهدا و فیروز آبادی در ستایش از شورای نگهبان برای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی و دروغگو خطاب کردن دختر بزرگ آیت الله خمینی گفت:

عدالت و احتیاط در گفتار و کردار از شرایط اولیه و الزامی سمت امامت جمعه است و علاوه برآن کسوت روحانیت که لباس تقوا و اخلاق و پیشوایی جامعه است نیز اقتضای این امر را دارد. من از ایشان درخواست می‌کنم که به خاطر مسائل سیاسی بیش از این به اعتماد عمومی مردم به روحانیت لطمه وارد نکنند.

انصاری درباره اظهارات اخیر سرلشکر فیروزآبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر خوشحالی مردم از اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت هاشمی گفت:

من تصور نمی‌کنم هیچ ایرانی علاقمند به پیشرفت کشور و انقلاب از این موضوع خشنود شده باشد. نمی‌دانم آقای فیروزآبادی سخن از کدام ایرانی می‌گوید که از اقدام شورای‌نگهبان خوشحال است؟

حضور آقای هاشمی در انتخابات موجی از شعف و شادی را آن چنان در کشور ایجاد کرد که پیش‌بینی برخی کارشناسان و حتی نظرسنجی‌ها حکایت از آن داشت که هاشمی بیش از 70درصد از آراء را به خود اختصاص خواهد داد. آیا ممکن است کسی از رد شدن شخصیتی در این حد از محبوبیت که در 15 خرداد امسال 50 سال از فعالیت بی‌وقفه فداکارانه او در جریان انقلاب می‌گذرد، خوشحال شده باشد؟ همگان می دانند که آیت الله هاشمی از سال 1341 تا امروز 50 سال است که به طور بی‌وقفه، فداکارانه و شجاعانه خود را وقف اسلام و انقلاب و مردم عزیز این مرز و بوم کرده است و بارها تا پای جان و شهادت پیش رفته است و به حق لقب شناسنامه انقلاب به خود گرفته است. مجموعه امتیازات و توانایی ایشان در عرصه مدیریت و آگاهی به مسائل داخلی، بین‌المللی و تجربه کم‌نظیرشان در هنگامه‌های دشواری و بحران، ظرفیتی در ایشان ایجاد کرده است که می‌تواند و می‌توانست در شرایط بسیار حساس کنونی که کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبه‌روست، گره‌گشای آن‌ها به خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و همین قابلیت‌ها و توانایی‌هاست که موجی از امید با ثبت نام ایشان سراسر کشور را فراگرفت و اقدام شورای نگهبان نقطه یأس و آب سردی بر همه این امیدها و امیدواری ها بود. بهتر است که آقای فیروزآبادی و دوستانشان و برخی جریانات دیگر صاحب رسانه با مردم هم سخن و همگام باشند.

 

پیک نت  5  خـــــــرداد

 
 

اشتراک گذاری: