ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16  خــــــرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

روز شماری برای

اعلام نظر هاشمی و خاتمی
 
 
 
 
سخنرانی خامنه ای در سالگرد در گذشت آقای خمینی. آن که از پشت پرده
 سرک کشیده، آقا زاده "مسعود خامنه ای" است!

 

دو روز تعطیل پیاپی که همراه شد با دو رویداد پایان یافت. یکی از این دو رویداد درگذشت آیت الله طاهری و تشییع جنازه مردمی این روحانی در اصفهان بود و رویداد دیگر، مراسمی که در آرامگاه آیت الله خمینی بمناسبت سالگرد در گذشت وی برگزار شد و در آن هاشمی رفسنجانی حضور یافت و علی خامنه ای سخنرانی کرد. سخنانی بشدت پراکنده که در آن سعی کرد کنترل امنیتی انتخابات را توجیه کند و به روی خود نیآورد که در انتخابات سال 88 چه فاجعه خونینی را موجب شد و رئیس جمهوری را بدرقه می کند که 8 سال به مردم تحمیل کرد. رئیس جمهوری که مجری سیاست های او بود و در همین راه بزرگترین ضربه را به اقتصاد و پول ملی و جیب تهی شده مردم زد، تحریم های سازمان ملل را روی دست مردم گذاشت و کشور را تا آستانه تجزیه و از هم پاشیدگی جغرافیائی پیش برده است. دولتی که ایشان بارها در سخنرانی هایش آن را زنده کننده شعارهای انقلاب 57 معرفی کرد و حالا در نهان خویش با مردم همسو شده و روزشماری می کند که زودتر از شر آن خلاص شود.

صدا و سیما آنچه را در اصفهان روی داد پوشش خبری نداد اما سخنرانی ایشان را با آب و تاب پخش کرد. مردم در اصفهان شعار دادند " یاحسین – میرحسین" و "یا ححت ابن الحسن- ریشه ظلم را بکن" و ایشان در آرامگاه آقای خمینی به روی خود نیآورد که آن فریاد "فتنه" نیست، اعتراض به خودکامگی ایشان است.

امروز، تعطیلات دو روز گذشته پایان یافته، اما از آنجا که پنجشنبه نیمه تعطیل است و جمعه تعطیل عمومی، نه از امروز، بلکه از شنبه باید منتظر مهم ترین خبر انتخاباتی بود. این خبر می تواند سرنوشت انتخابات و شرکت مردم در آن را تعیین کند. یعنی از دو نامزد نزدیک به اصلاح طلبان – روحانی و عارف- یکی به سود دیگری کنار رفتن و اعلام حمایت هاشمی و خاتمی از نامزدی که در صحنه می ماند. مردم در این روزها و از طریق دریچه تنگی که حکومت امنیتی- سپاهی برای انتخابات باقی گذاشته، تفاوت های میان نامزدهای انتخاباتی را متوجه شده و علیرغم جلوگیری از فعال بودن ستادهای انتخاباتی روحانی و عارف، می روند تا تصمیم نهائی خود را برای "انتخاب" بگیرند! از شنبه تا جمعه آینده که انتخابات برگزار می شود، 7 روز پرخبر انتخاباتی را در پیش داریم. این روزها با کدام حوادث همراه خواهد شد، بر هیچکس معلوم نیست.

 

پیک نت  16  خـــــــرداد

 
 

اشتراک گذاری: