ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اردیبهشت  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

انحرافیون دولتی طرفدار آزادی موسوی بودند!

نعل وارونه حسین فدائی

برای تبلیغ رحیم مشائی!

 
 
 
 
 

حسین فدایی٬ دبیرکل جمعیت ایثارگران است و از جمله حامیان احمدی نژاد که حالا چهره منتقد وی را به خود گرفته است. نماینده مجلس است و تحقیق درباره جنایات کهریزک را پس از کودتا برعهده وی گذاشتند. اگر شما نتیجه تحقیقی را از میکرفن مجلس شنیدید، ما هم شنیدیم! حرف و نقل درباره او بسیار است. از جمله درباره نقشی که در کودتای 88 داشت و حتی در سرکوب مردم.

تبلیغ برای مشائی و احمدی نژاد اشکال مختلف دارد. از جمله در پوشش منتقد که حسین فدائی یکی از افرادی است که دراین نقش ایفای وظیفه می کند و روز گذشته بعنوان منتقد احمدی نژاد با خبرگزاری مهر مصاحبه کرده و با توجه به محبوبیتی که موسوی و کروبی در میان مردم ایران دارند و همچنین شایعاتی که در میان مردم است که درصورت مذاکره با امریکا مشکلات کشور حل می شود مدعی شد:

تیم محمود احمدی‌نژاد برای مذاکره با آمریکا «مسابقه» گذاشته تلاش می‌کند و دو بار در اوج فتنه برای آزادی سران داخلی آن نامه‌نگاری کرده است. این جریان تصور می‌کند با ۵ برابر کردن یارانه‌ها٬ یک خانواده روستایی و مستضعف چهار نفره بیش از یک میلیون تومان دریافت می‌کند، همین باعث می‌شود به نامزد آن‌ها رای دهند و آن‌ها در قدرت بمانند. (تبلیغ عملی افزایش یارانه ها در صورت رئیس جمهور شدن مشائی!)

جریان انحراف به ظاهر در افکار عمومی ضد فتنه تلقی می‌شود اما حقیقت این نیست، زیرا در‌‌ همان روزهای فتنه بعد از ۲۲ خرداد سال ۸۸ این جریان به دنبال آزاد کردن سردمداران جریان فتنه بودند و در این مسیر بیش از دو بارنامه‌نگاری کرد. از طرف دیگر هیچ کجا موضع دقیق و شفافی علیه فتنه نداشتند و در برخی موارد اخباری هست که تلاش کردند با هم ارتباطات داشته باشند.

بدون شک صلاحیت نمایندگان جریانات قدرت طلب از سوی شورای نگهبان تائید نمی‌شود و در نتیجه آن‌ها نسبت به رد صلاحیت‌ها واکنش نشان داده و فضاسازی خواهند کرد.

 

پیک نت  11 ادریبهشت 1392

 
 

اشتراک گذاری: