ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  1392

infos@pyknet.net

 
 
  آشفته گوئی و تهدید های تو خالی وزیر اطلاعات  
 
 
   

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در نوزدهمین همایش رزمندگان در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم گفت:

 

کسی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب و نظام به دلیل یکسری ملاحظات او را مانند آن دو تن دیگر چندان محصور نکرده و به او آزادی عمل داده است امروز امر بر او اشتباه نشود که انقلاب یادش رفته این آقا در فتنه چه نقشی ایفا کرده است.

همچنین کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می‌کند و می‌گوید «من گفتم، من بیانیه دادم» در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

زمانی که رهبری در نماز جمعه آن خطبه‌ها را بیان فرمودند (اشاره به خطبه های سرکوب خونین مردم در اولین نماز جمعه رهبر پس از انتخابات 88 که در آن گفت احمدی نژاد به من نزدیک تر از هاشمی است!) چه کسی بود که نامه بدون سلام علیکم داد.

افرادی که در فتنه تاثیرگذار بودند دست به سیاه‌ نمایی می‌زنند و حال آنکه در دولت نهم و دهم گفتمان امام و رهبری شکل گرفت و همین گفتمان موجب شد که حزب‌الهی‌ها به عرصه آمدند. القای سازش با امریکا و همچنین ضربه زدن به مقام معظم رهبری از دیگر مسائلی است که دشمن به دنبال آن است. تنش‌زایی و سیاه‌نمایی اوضاع کشور، هیجانی کردن رفتار اجتماعی مردم، تخریب جریان‌های همسو با نظام، تخریب سپاه و بسیج و دیگر نهادهای انقلابی در متهم کردن به دخالت در انتخابات، هجمه علیه مقام معظم رهبری و القا به جانبداری در انتخابات، القای یأس در میان مسوولان، منجی‌سازی از یک فرد یا افرادی خاص و... از جمله مسائلی است که دنبال می‌کنند. طبق نظر مقام معظم رهبری همه جریان‌ها باید در انتخابات حاضر شوند، اما همه جریانات باید مرز خود را مشخص کنند و نباید نان به نرخ روز خورد.

گفتمان مذاکره و سازش یکی از مسائلی است که در حال طراحی است و برخی به راحتی دم از مذاکره می‌زنند که باید توجه داشت این مذاکره جزو مسائلی است که از خط قرمزهای نظام است و تنها ولایت فقیه می‌تواند آن را تببین کند. نباید به راحتی تن دهیم که افرادی با ویژگی‌های خاص روی کار بیایند و مراقب باشیم که یک عده به دنبال تطهیرسازی فتنه هستند و یک فردی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب به دلیل یک سری مسائل او را همانند دو نفر دیگر محصور نکرده است، برای او امر مشتبه شود که انقلاب فراموش کرده که چه کارهایی در فتنه کرده است. دشمن به دنبال وادار شدن و قبول کردن مسوولان نظام به اشتباه محاسبات هستند و به دنبال این هستند که تغییر در محاسبات ایجاد شود. کاهش مشارکت در انتخابات یکی دیگر از اهداف تاکتیکی دشمن است.

 

پیک نت  15 ادریبهشت 1392

 
 

اشتراک گذاری: