ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه عموجان آقامجتبی با خبرگزاری فارس

هاشمی فتنه انتخابات 92 است

زیرا حمایت مردم، اصولگراها و اصلاح طلب ها را دارد! 
 
 
 
 

"محمد خامنه‌ای" که خبرگزاری امنیتی "فارس" او را آیت الله معرفی کرده، ناگهان سر از تخم در آورده و به نفع برادر و برادر زاده اش "مجتبی" وارد میدان انتخاباتی شد. او با خبرگزاری فارس مصاحبه کرد و حرف هائی را که روی دل مقام معظم رهبری مانده بود ایشان برای خبرگزاری فارس زد! اما از قضا "سرکنجین صفرا فزود!" تمام مشخصات منفی که ایشان درباره ورود هاشمی به صحنه انتخابات زده همه به سود اوست. بویژه طیفی که بعنوان حامی او بر شمرد و وحشت از آرائی که خواهد آمد!

این مصاحبه مفصل است اما جان کلام، که حاوی برداشت بالاست، از نظر همین است که در زیر می خوانید:

- انتخابات آزاد رمز شورش و کُد عملیات براندازی است.

محمد خامنه ای : مقصود از طرح و بیان این الفاظ، القاء این مطلب است که انتخابات آینده به نوعی هدایت شده و به قول آنها مهندسی شده و به نفع عده‌ای خاص خواهد بود و نوعی پیشگویی از آینده انتخابات است. این شیپور جنگ است. متأسفانه شبیه این عبارت پیش از انتخابات سال 88 به وسیله کسانی که هنوز هم در صف مقامات نظام می‌ایستند، اظهار شده است.(هاشمی)

این عبارت و تکرار آن در این انتخابات هم نوعی تهدید و چیزی شبیه قطع و یقین به پیروزی فتنه جدید در سال 92 است.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سال 88 سنگ تمام گذاشتند و میرحسین موسوی را با دقت تمام و با عنایت به پشتیبانی آقای هاشمی و گروه‌های مخالف، برای هدف خود انتخاب کردند. (پیک نت: لاید آیت الله خمینی هم از جمله دشمنان نظام بود که تا زنده بود از موسوی حمایت کرد!)

- چرا روی کاندیداتوری هاشمی متمرکز شده اند؟

محمد خامنه ای- سعی شده شخصی را مطرح کنند که امکان بیشتری برای شرکت و گردآوری رأی داشته باشد و از منظر فکری نزدیکی بیشتری با آن ها داشته باشد. آن طور که از شواهد برمی آید،احتمالاً آقای هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای این برنامه است و فرقی نمی‌کند که وی از عمق این توطئه آگاه باشد یا نباشد.

مطابق این طرح، شرکت فرد مورد نظر در انتخابات، باید با چراغ خاموش و بین القاء احتمال شرکت و عدم شرکت و مشروط به احساس وظیفه شرعی و نبود افراد صالح و تردیدهایی مانند اینها باشد و مثل بعضی از فیلم‌های هالیوودی تا لحظات آخر فیلم، اصل ماجرا برای کسی معلوم نشود. سعی می شود از برخی افراد معروف و نسبتاً خوشنام جامعه  - که به دلیل نمک‌پروردگی یا سادگی و خوش‌باوری و دلایلی مانند اینها میل باطنی به شخص آقای هاشمی دارند - برای تبلیغ به نفع او استفاده شود. این افراد ممکن است بازاری یا روحانی یا تکنوکرات‌ یا حتی از حواشی اصولگرایان و معروف به اصولگرایی و طرفداری از ولایت فقیه و پیروی از مقام رهبری باشند که در واقع همان روش استفاده از نیروی طرف مخالف به ضرر خود اوست.

آمریکایی که در هیچ یک از جنگ‌های خود از ویتنام تا عراق و افغانستان پیروز واقعی نبوده، اگر بتواند طرح دقیق خود را درباره انتخابات 92 ایران به خوبی اجرا کند و شخص مورد نظر خود را به سریر قدرت بنشاند، اولین پیروزی خود را در قرن اخیر به دست آورده و نه فقط انقلاب اسلامی ایران را مضمحل و منکوب و بر آن به طور کامل دست پیدا می‌کند و حتی بر همه انقلاب اسلامی و غیر اسلامی و حتی در کشورهای جنوب آمریکا هم غلبه کرده و بسط همه را جمع خواهد کرد.

 

لینک کامل مصاحبه

  

پیک نت  15 ادریبهشت 1392

 
 

اشتراک گذاری: