ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 اردیبهشت  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پاسخ مطهری به عوامفریبی جنتی در نماز جمعه

اتومبیل "پژو"ی احمد جنتی

ارزان تر از "بنز" هاشمی نیست! 
 
 
 

 

 

بدنبال سخنان عوامفریبانه احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه تهران که مانند مقام معظم و فرزانه رهبری، بدون نام بردن از هاشمی رفسنجانی از آنها که پشت سرش نماز می خوانند خواست به کسی رای بدهند که سوار ماشین بنز نشود و اشرافی نباشد، علی مطهری نماینده مجلس روز گذشته به خبرنگاران حاضر در مجلس گفت:

آقای جنتی می‌گوید به کسی که سوار بنز می‌شود رای ندهید، ولی بحث برسر این است که اگر برخی مقامات سوار بنز می‌شوند، این کار بنا بر تشخیص تیم حفاظت انجام می‌شود. از طرف دیگر بنزهایی که این مقامات سوار می‌شوند، بنزهای 20، 30 سال پیش است که قیمتش در حد "پراید" است، به نظرم این حرف خیلی خامی بود. تیم حفاظت آقای هاشمی برای ایشان مشخص می‌کند که با بنز و ماشین ضد گلوله برود، این به دلیل موقعیت ایشان است. آقای جنتی هم با "پژو" تردد می‌کنند که فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد. در انتخابات‌های گذشته مردم را فریب دادیم و آرای‌شان را به سمتی سوق دادیم که به این بدبختی‌ها رسیدیم. پس دیگر این روش‌ها را تکرار نکنید.

مطهری در پاسخ به این‌ سئوال که آیا صحبت‌های جنتی، دبیر شورای نگهبان به معنای گام برداشتن برای رد صلاحیت هاشمی است؟ گفت: اگر ایشان می‌خواهد گام بردارد؛ چرا در نماز جمعه اعلام می‌کند، خب در جای خود گام بردارد.

ضمنا در انتخابات آینده رقابت بین اعتدال‌خواهی و افراط ‌گری است. واقعیت این است که بخش قابل توجهی از اصولگرایان حامی هاشمی هستند، این‌طور نیست که ایشان محصور در بین اصلاح‌طلبان باشند. تندروهای اصولگرا شیطنت می‌کنند و می‌گویند که حامیان هاشمی همان حامیان موسوی هستند. این صحبت‌ها مقداری بی‌تقوایی است. باید واقعیت را دید که ایشان در بین اصولگرایان حامیان مهمی دارند. قطعا آقای هاشمی تایید صلاحیت می‌شوند، اصلا اگر ایشان تایید نشوند، اصل انقلاب و نظام زیرسوال می‌رود. مشایی را باید با قاطعیت رد کرد و هاشمی را با قاطعیت تایید کرد.

 

پیک نت  29 ادریبهشت 1392

 
 

اشتراک گذاری: