ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نزدیک به 9 هزار خواننده

دلیل سفر احمدی نژاد به ترکیه

همچنان پر خواننده ترین خبر است 
 
 
 
 

 

خبر مربوط به دلیل سفر احمدی نژاد به ترکیه، که به نقل از یک پیام دریافتی در پیک نت منتشر شد، همچنان پیشتاز آمار خوانندگان فیسبوک پیک نت است. آمار خوانندگان این خبر طی سه روز گذشته روی فیسبوک پیک نت و دهها فیسبوک دیگر به مرز 9 هزار نزدیک شده است. این خبر را نزدیک به یکصد فیسبوک به اشتراک گذاشته شده اند.

بموجب خبری که در پیک نت منتشر شد، احمدی نژاد نه برای مذاکره و دیدارهای سیاسی، بلکه برای بازگرداندن میلیاردها دلاری که در زمان ریاست جمهوری وی به ترکیه منتقل شده و در آنجا ملاخور شده به این کشور فرستاده شده است. از جمله بخش از غارت بابک زنجانی تحت حمایت فرماندهان سپاه، ناصر ضراب و تریلی حامل 18 میلیارد دلار که بصورت ترانزیت از ترکیه عازم سوریه و لبنان بوده و ترک ها آن را توقیف و ضبط کرده اند. اردوغان که در آن زمان نخست وزیر ترکیه بود، در یک سخنرانی، ضبط این 18 میلیارد دلار را یک هدیه الهی برای دولت خود و مردم ترکیه توصیف کرد!

احمدی نژاد با این تعهد به ترکیه فرستاده شده که تکلیف این پول ها را با رابطین ترکیه در دوران ریاست جمهوری اش روشن کند و آن را به ایران بازگرداند، در غیراینصورت محاکمه خواهد شد. گفته می شود رحیمی معاون اول وی نیز که به جرم اختلاس به 5 سال زندان محکوم و به اوین منتقل شده بود، با تعهدی که احمدی نژاد برای بازگرداندن پول ها از ترکیه سپرده از اوین تحت عنوان "مرخصی" بیرون آمده است.

پیک نت  13 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: