ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه با نماینده مجلس

مردم از برخی افراد

و حرفهایشان خسته شده اند! 
 
 
 
 

 

کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در مجلس با خبرگزاری ایسنا مصاحبه ای مشروح انجام داده که چند نکته قابل توجه آن را در ادامه می خوانید:

جمعیت با قانون نویسی اضافه نمی شود. اگر مشکلات با قانون حل می‌شد در طول 110 سال گذشته که از عمر قانون نویسی در کشور می‌گذرد خیلی از مشکلات حل شده بود. آب، انرژی، برق‌، بانک، بیمه،‌ صنعت، تجارت، صادرات، واردات،‌ قاچاق کالا و همچنین مشکلات فرهنگی، حجم بالای مواد مخدر و روانگردان‌ها و با اشتغال، تقویت صنایع و... را اگر کنار هم قرار بدهیم آنوقت مسائل اصلی کشور که باید به آنها پرداخت آشکار می شود.

وضعیت فعلی به گونه‌ای است که اگر حتی سخنان درستی درباره وضع اقتصادی در مجلس بیان شود، مردم کمی به آن گوش می کنند. اما اگر در همین مجلس با فریاد بلند، برخی شعارهای غیرضروری مطرح شود، به سخنرانی گوش می‌کنند.  مردم از حرف‌های سیاسی و یک سری آدم‌ها و حرف‌هایشان خسته شده‌اند. افزایش حجم سوالات و تذکرات و ناسازگاری بین دولت و مجلس قابل کتمان نیست.

برداشت من این است که دولت در شرایط سختی کشور را اداره می‌کند. به همین دلیل باید به دولت کمک کرد. لذا اگر حرف‌هایی هم در مجلس می‌زنیم باید از سر خیرخواهی باشد. البته درست است که گرفتاری‌های دولت کم نیست ولی مجلس هم نهادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پیک نت  12 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: