ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نامها باید اعلام شود

170 نماینده با پول و معرفی

رحیمی وارد مجلس شده اند

 
 
 
 
 

 

بحث این روزها در مجلس، تنها مسئله محکومیت رحیمی معاون اول احمدی نژاد و انتقال وی به زندان نیست، بلکه دو مسئله دیگر است. نخست آن که او در نامه خود از 170 نماینده نام برده که از وی پول گرفته اند و شریک دزدند و حالا آنها که جزو این 170 نماینده نیستند فشار می آورند که نام آن 170 نماینده اعلام شود. مسئله دوم زبان گشائی رحیمی در زندان است و این که چه مسائل و روابطی را در داخل زندان فاش خواهد کرد.

غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت به نامه نیوز گفت: هرچه جلوتر برویم تخلفات دولت احمدی‌نژاد بیشتر آشکار می شود و یاران وی، با بریدن از او مسائل بیشتری را افشا می‌کنند. ما استقبال می کنیم که رحیمی افشاگری بیشتری درباره تخلفات احمدی‌نژاد بکند. از جمله اینکه اسامی ۱۷۰ نماینده ای که پول گرفته اند را اعلام کند.

ایشان در راه رضای خدا به آن ۱۷۰ نماینده پول نداده و معلوم است که دولت احمدی نژاد در انتخابات دخالت کرده است. معلوم نیست چند نفر از کسانی که پول گرفته اند نماینده شده‌اند.

طوماری برای درخواست انتشار اسامی این افراد تهیه شده که من هم آن را امضاء کرده ام.

وقتی هم این طومار در مجلس بین نمایندگان می گشت اعضای جبهه پایداری با داد و بیداد با این طومار مخالفت کردند و می گفتند نباید آن را امضاء کرد. اگر اعضای این جبهه جز کسانی نیستند که از رحیمی پول گرفته اند، چرا از تهیه و امضای طومار ناراحتند؟

پیک نت  12 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: