ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نشست خبری موحدی کرمانی

اقتصاد مقاومتی از نگاه وی

ریاست خبرگان رهبری به زعم او 
 
 
 
 

 

موحدی کرمانی که پس از فوت آیت الله مهدوی کنی، ریاست جامعه روحانیت مبارز (البته این اسم مربوط به پیش از انقلاب است و معلوم نیست وجه تسمیه کنونی آن چیست؟) به او رسیده و کمی جلوتر هم به جمع امام جمعه های موقت تهران پیوسته، روز گذشته در یک نشست خبری درباره ریاست مجلس خبرگان گفت:

«گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه وجود دارد، اما به نظر من احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجلس خبرگان خواهد رسید.

موحدی کرمانی در همین نشست، روی وحدت روحانیت مبارز با جبهه ای که مصباح یزدی درست کرده و فراکسیونش در مجلس بنام "پایداری" حامی احمدی نژاد است و حالا از هیچ فرصتی برای چوب لای چرخ دولت روحانی گذاشتن غفلت نمی کند تاکید کرد و گفت:

با ایشان جلسه خواهیم داشت و امیدواریم به وحدت برسیم.

وی در باره اقتصاد مقاومتی که در حقیقت برای پیش بینی شرکت مذاکرات اتمی و تشدید تحریم های اقتصادی تدوین شده نیز گفت:

پرهیز از اسراف یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است ولی نشنیده‌ایم که گامی برای جلوگیری از اسراف برداشته شود. بهتر است در پذیرایی‌ها اسراف صورت نگیرد و اصلا چه ضرورتی دارد که انواع و اقسام غذاها مصرف شود. علاوه بر اینها می توان بسیاری از کارهای زیادی و جلسات اضافی را که ضرورت ندارد، تشکیل نداد یا سفرهای خارجی غیر ضروری را لغو کرد. برخی حقوق‌های کلان باید پایین بیاید و حقوق مستضعفان بالا برود. »

 (موحدی کرمانی که از روحانیون متمایل به راست در جمهوری اسلامی است، پیش از آن که امام جمعه موقت تهران شود، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه بود!)

پیک نت  29 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: