ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

چه جمعیتی

برای تابلوهای نقاشی موسوی

راهی دانشگاه می شود؟ 
 
 
 
 

 حمیدرضا جلایی‌پور در خبری که خبرگزاری ایلنا مخابره کرد، در نشست مشترک‌ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی و آزاد به پرونده اختلاس و غارت 12 هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت:

با نگاهی به افراد و اشخاص دخیل در این پرونده می‌توان دریافت که این غارت کار عده‌ای اراذل و اوباش و لات‌ سرکوچه نبوده بلکه همان کسانی که ادعای متدین بودن دارند متهم این پرونده اند.

باید برای انتخابات مجلس یک اتفاق خوبی بیفتد و آن حضور عده‌ای عاقل در مجلس است. تندروها از لحاظ سیاسی اهمیت دارند چرا که منابع مالی و دستگاه‌ها را در اختیار دارند.  

در باره تشیع جنازه مرتضی پاشایی نیز جلائی پور گفت:

اینکه بعضی‌ها می‌گویند جامعه ما، جامعه سیاست ‌زده شده است درست نیست چرا که این حرکت، حرکتی غیرمنتظره بود. در مراسم تشییع مرتضی پاشایی که بنده هم  نظاره ‌گر آن بودم، جمعیت کثیری به صورت خودجوش در آن شرکت کردند و بدون هیچ زد و خوردی به خانه‌های خود بازگشتند. باید گفت این یک حرکت کاملا مدنی بود و لذا نباید گفت که جامعه سیاست‌ زده شده است. برای مثال می‌توانم بگویم اگر نمایشگاهی از نقاشی‌های مهندس موسوی در دانشگاه تهران برگزار شود، بنده می‌گویم جمعیتی در حدود 100 هزار نفر در آن شرکت می‌کنند.

( جمعیتی چند برابر جمعیت حاضر در نماز جمعه های چند شهر بزرگ ایران. از جمله تهران و مشهد و اصفهان و شیراز و ... و البته جلائی پور زبانش نگشت که بگوید در همان روز اول این جمعیت به طرف دانشگاه تهران حرکت خواهد کرد!)

پیک نت  6 دی

 
 

اشتراک گذاری: