ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دو کلام از حاج آقا "نبی" بشنوید!

خر داغ کرده اند

 موتلفه اسلامی بوی کباب شنیده 
 
 
 
 

 

ترکیب رهبری حزب موتلفه اسلامی، هنوز ضعیف ترین و کم سوادترین چهره های سیاسی است. از شیخ جعفر شجونی که منبری است تا انبارلوئی که  تفسیر نویس روزنامه رسالت است. آنها هنوز در چارچوب همان هیات های سینه زنی وابسته به بازار، در زمان شاه باقی مانده اند و ترور حسنعلی منصور نخست وزیر شاه از افتخاراتشان است. تروری که مانند ترورهای فدائیان اسلام، بوی آلودگی به دسیسه های دربار شاه و محافل وابسته به انگلیس و رقابت انگلیس و امریکا را می داد. در میان آنها، بادامچیان و حمید رضا ترقی سعی می کنند سیاستمدار جلوه کنند، اما واقعیت اینست که حتی در حد پدر خوانده این جمعیت، یعنی مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی هم درک سیاسی ندارند و بعید است که در آستانه مرگ هم باندازه عسگراولادی ترس از پاسخگوئی در آن دنیا را داشته و چهار جمله حرف راست بگویند و یا بنویسند. آنها عاشق بوی کباب قدرت زائیده از ثروت اند، حتی اگر خر داغ کنند!

اگر انتشار فلان اظهار نظر محمد نبی حبیبی که ارث ومیراث عسگر اولادی در موتلفه اسلامی به او رسیده ارزش داشته باشد، برای آشنائی بیشتر با آن معرفی است که در بالا به آن اشاره شد. مانند انتشار فلان اظهار نظر سردار نقدی که مرتب درباره همه کس و همه چیز اظهار نظر می کند تا مطرح باشد.

محمد نبی حبیبی در تازه ترین گفتگوئی که با خبرگزاری مهر داشته گفته است:

«برخی ها می گویند حوادث 88 یک رقابت انتخاباتی بوده است. من این را قبول ندارم. این ماجراها با قصد براندازی نظام از سوی فتنه گران رخ داد. مردم چند ماه بعد از انتخابات ۸۸ صبر و رفتارهای فتنه‌گران را رصد کردند، بخصوص در روز عاشورا، وقتی شعارهای ساختارشکنانه سر داده شد و در روز قدس نیز فتنه گران شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند، مردم راه خود را از اینان جدا کردند و در ۹ دی ۸۸ به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

خاتمی هم به جای آنکه در پس پرده بگوید اصلاح طلبان برانداز نیستند و دراین باره صحبت کند باید در یک اظهار نظر رسمی و انتشار بیانیه از فتنه گران اعلام برائت کند.»

حاج آقا نبی می خواهد بفرماید که خاتمی خارج از پس پرده می تواند صحبت کند اما به این شرط که از موسوی و کروبی اعلام برائت کند.

پیک نت  6 دی

 
 

اشتراک گذاری: