ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بیانیه دفتر رهبری

به قلم حسین شریعتمداری 
 
 
 
 

 

پایگاه اطلاع رسانی علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی مقاله ای را بعنوان تحلیل "فتنه 88" در آستانه راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه منتشر کرده است. این مقاله اگر در روزنامه کیهان منتشر می شد، مسئولیتش با حسین شریعتمداری و اعتبار نداشته او در میان مردم بود، اما با آنکه شیوه نگارش و استدلال با نوشته های شریعتمداری تفاوت چندانی ندارد، این مقاله بنام دفتر رهبر منتشر شده است. طبیعی است که دفتر مقاله نمی نویسد، بلکه کس و یا کسانی در آن دفتر مقاله می نویسند. از جمله همین مقاله مورد اشاره به مناسبت سالگرد راهپیمائی حکومتی 9 دیماه. البته، فرض بر اینست که رهبر جمهوری اسلامی نیز حداقل از مضمون این مقاله با اطلاع بوده و با تائید او منتشر شده است.

این مقاله باصطلاح تحلیلی که سراپا توهم و خیالات است و آلوده به کم آگاهی از موقعیت ایران و حیله های امپریالیستی امریکا، می خواهد بگوید سیاست های نظامی و اتمی رهبر در آستانه پیروزی قطعی بود و امریکا نیز دست هایش را بالا برده بود، اما موسوی و کروبی و تظاهرات پس از انتخابات 88 مانع در آغوش کشیدن این پیروزی شد!

نخست، اینکه اگر همه این فرضیات هم درست باشد، باید از رهبر جمهوری اسلامی سئوال کرد، چرا دست به کودتا علیه نتیجه انتخابات 88 زدید که نتوانید همای پیروزی را در آغوش بکشید که ادعای آن را دارید؟ کسانی که سخنرانی حسین شریعتمداری بمناسبت سالگرد 16 آذر در دانشگاه تهران را به یاد  داشته باشند، در یک چشم به هم زدن می توانند متن مقاله دفتر رهبری را با سخنان وی برابر قرار داده و به این نتیجه برسند که اگر شریعتمداری هم این مقاله را ننوشته باشد، آنکه این توهمات را تئوریزه کرده، یاد شریعتمداری هم داده و یا برعکس! نتیجه ای که مردم از این مقایسه می گیرند جز این نیست که کیهان و شریعتمداری سخنگوی بیت رهبری است!

اینگونه یک تنه بالای منبر رفتن و لحاف چهل تکه ای از دروغ و اوهام را به هم بافتن و زیر آن خوابیدن، معنائی جز این ندارد که می خواهند از زیر بار مسئولیت فاجعه ریاست جمهوری احمدی نژاد و فساد و غارت و اختلاس تاریخی این دوران، شکست سیاست نظامی و اتمی رهبر و فرماندهان سپاه و ننگ حصر نخست وزیر و رئیس مجلس نظام شانه خالی کنند؟

این مقاله باصطلاح تحلیلی، پس از مقدمه چینی ها می رسد به استدلالی که در خلاصه این مقاله که با عنوان مستقل در همین شماره پیک نت منتشر شده می خوانید.

پیک نت  9 دی

 
 

اشتراک گذاری: