ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

تاج زاده خطاب به روزنامه رسالت:

مردم آن اسلامی را قبول دارند

که آقای خمینی در فرانسه گفت! 
 
 
 
 

 

مصطفی تاجزاده در پاسخ به سرمقاله ای که یک ماه قبل روزنامه رسالت علیه وی منتشر کرد، جوابیه ای را برای این روزنامه ارسال کرد که این روزنامه مدعی اصولگرایی برخلاف قانون از انتشار آن خودداری کرد.

تاجزاده در پاسخ خود نوشت:

من با اسلام مخالف حقوق بشر و حقوق شهروندی میانه ای ندارم و اسلام منهای حقوق به اضافه دروغ مصباحی را دینی نمی دانم که بزرگان ما پیش از پیروزی انقلاب آن را معرفی و تبلیغ می کردند.

من به نظامی که آیة الله خمینی در نوفل لوشاتو به ایرانیان وعده داد همچنان معتقدم و مهم ترین انتقادم به جناح حاکم آن است که چرا با ارائه تفسیری استبدادی از اسلام، نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه فرسنگ ها از آن مواعید فاصله گرفته است. به نظر من به همین دلیل است که اجرای کامل و بدون تنازل قانون اساسی مطالبه اکثریت قاطع ملت، شامل اصلاح طلبان می باشد.

ولایت فقیه – باید- مانع استقرار دیکتاتوری شود نه این که تنگ نظرترین و افراطی ترین افراد و گروه ها اجازه یابند به نام منویات رهبری محدودیت های غیرقانونی رو به تزاید عمدتا خودسرانه ای را به مردم تحمیل کنند.

دستگاه های منصوب رهبری – باید- حافظ حقوق ملت باشند نه این که شورای نگهبان، قوه قضائیه، سپاه و صدا و سیما همچون یک حزب تمام عیار عمل کنند.

مبارزه با فساد در همه ادوار لازم است نه این که در یک دولت از دادگاهی سریال تلویزیونی ساخته بطور منظم پخش کنند و در دولت دیگر کش دادن رسیدگی به فساد را مضر بدانند و محکوم کنند.

مدیریت توأم با ریخت و پاش همواره نادرست محسوب می شود نه این که در یک مقطع ثروت بادآورده خوانده شده با شدیدترین روش با آن برخورد شود و در مقطعی دیگر آن را مدیریت جهادی خوانده به مجریانش پاداش دهند.

رقابت سیاسی آزاد – باید- به رسمیت شناخته شود نه این که یک جناح خودی خوانده شده از انواع رانت ها و نیز مصونیت مطلق قضائی بهره مند شود و در مقابل منتقدان قانونگرا از بدیهی ترین حقوق خویش محروم گردند.

برپایی انتخابات آزاد و سالم حق همه ملت هاست و مطالبه آن در ایران نباید خواست دشمن خوانده شود.

حق وتو در همه جا ناعادلانه تلقی می شود نه آن که در شورای امنیت سازمان ملل آن را محکوم کرده و در شورای نگهبان مورد تمجید قرار دهند.

ایجاد سیستم تک صدایی و فضای امنیتی در همه جا غیرقابل قبول است نه آن که تحمیل آن به هم وطنان را لازم بدانند.

تحمیل یک سبک زندگی خاص برای همه شهروندان دنیا مذموم است نه این که در فرانسه و ترکیه محکوم و در ایران مجاز و ضروری باشد.

پیک نت  10 دی

 
 

اشتراک گذاری: