ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تفسیر علاء الدین بروجردی

روسیه و چین درکنار ایران

در جنگ سوریه باقی ماندند! 
 
 
 
 

 

علاءالدین بروجردی در جمع معاونین و مدیران ارشد وزارت دفاع  تحلیلی از توان نظامی جمهوری اسلامی و جنگ در عراق و سوریه و نقش چین و روسیه بعنوان دو کشور دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل همراه با ایران در سوریه ارائه داد که آن را می خوانید:

 

 اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز به جایی رسیده که جرأت حمله را از دشمنان گرفته است.

وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران ‌وزارت جنگ نیست، یک وزارتخانه با راهبرد دفاعی است، در دوران جنگ تحمیلی دشمنان از ارائه کوچکترین تجهیزات نظامی به ایران خودداری می‌کردند ولی با اتکاء به خداوند‌ ‌امروز ‌به بالاترین اقتدار‌ دفاعی رسیده‌ایم ‌و به یکی از قدرت‌های برتر موشکی جهان تبدیل شده‌ایم.

امروز موشک‌های ایران ‌نقطه ‌زن شده ‌که کمتر کشوری این پیشرفت را دارد، در میان 57 کشور اسلامی فقط پاکستان بمب اتم دارد با این وجود آمریکا به بهانه جنگ با تروریسم با هواپیماهای بدون سرنشین تحقیرشان می‌کند،‌ اما همان پهپاد به قصد تجاوز به ایران می‌آید ‌که با توانمندی متخصصان پدافند کشورمان این پهپاد سالم گرفته می‌شود.‌

با وجود تحریم‌های کمرشکن دشمنان، جمهوری اسلامی ایران به ‌بالاترین پیشرفت در برخی عرصه‌ها از جمله دفاعی دست یافته است، ‌در حال حاضر انسجام بسیار خوبی در کشور وجود دارد ولی جنگ اقتصادی بیرحمانه ادامه دارد و عرصه جدی جنگ است‌. ‌

‌مردم مسلمان افغانستان در دوران جهاد علیه نظام کمونیستی 1.5 میلیون شهید دادند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن رهبری مقتدر نتوانستند حکومت اسلامی را محقق کنند.

در ماجرای سوریه ‌دو عضو دائم شورای امنیت‌ در کنار ایران قرار گرفته و از بشار اسد حمایت کردند،  ‌این پدیده بسیار جدیدی بود که حتی چینی‌های بسیار محافظه‌کار نیز دو بار از حق وتو استفاده کرده و در کنار ایران ماندند‌.

امکان نداشت هیچ ارتشی در مقابل ‌حجم گسترده حمله به سوریه مقاومت کند، ‌در جنگ سوریه‌ 80 کشور ‌شرکت داشتند و آمریکا با توجه به جنگ‌های گذشته ‌جنگ نیابتی به راه انداخت چون دیگر افکار عمومی آمریکا را ‌قبول نمی‌کرد‌. حداقل یک هزار نفر فرانسوی به داعش پیوستند، سیاست غربی‌ها ‌در جهان اسلام‌ مسلمان‌کشی است ‌تا ‌در زیر سایه این حرکت شیطانی، اسرائیل آرام باشد ‌و حتما این مکر به خود آنان برمی‌گردد.

‌سردار سرلشکر سلیمانی ‌اقتدار ایران و اسلام را حفظ کرده است، بعد از فتوای آیت‌الله سیستانی عراق در حال ساماندهی بوده و ‌داعش مرتب در حال شکست خوردن است و احتمال اینکه بعد از عراق کار سوریه سخت‌تر بشود وجود دارد چون عقبه داعش در سوریه است.

تمام تلاش‌ عربستان جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است، ‌آخرین حربه آنان جنگ نفت است که خودشان ضرر می‌کنند ولی می‌گویند اشکال ندارد ‌بگذارید کشتی ایران به گل بنشیند.‌

پیک نت  28 دی

 
 

اشتراک گذاری: