ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بسیج و نیروی انتظامی

جذب حاشیه نشینها

علیه ساکنین تهران بزرگ 
 
 
 
 

 

در مورد نحوه انتخاب و جذب نیروی یگان ویژه لازم به ذکر است که نیروی انتظامی با هماهنگی فرمانداری های مناطق محروم و عمدتا نواحی مرزی نیروهای ویژه جذب ناجا را به این روستا ها اعزام می کند. این روستاها بسیار محروم وعقب افتاده بوده ودر محرومترین نقاط واقع شده اند. بگونه ای که اکثر این نواحی فاقد جاده و راه اسفالت بوده و مسافت زیادی با شهر فاصله دارند وعمدتا در نواحی صعب العبور قرار دارند. بگونه ای که ساکنین این نقاط بعضا کمترین اطلاعی از جریانات روز کشور نداشته وحتی بعضا در عمرشان حتی یک ماشین ندیده اند!

نیروهای جذب ناجا  جوانان این روستاها را که همگی بی سواد یا کم سواد بود وبیکار یا مشغول کشاورزی هستند تشویق به استخدام در نیروی انتظامی میکنند و سپس با انتقال این افراد به دو نقطه اطراف تهران  آنها را برای سرکو ب مردم آموزش می دهند. این دو نقطه یکی پادگان امام موسی کاظم در جاده خاوران جنب مرکز شماره گذاری خودرو ومحل دیگر پادگانی در جاده کرج می باشد. علاوه بر این دو پادگان، مرکز دیگری نیز وجود دارد که  پشت ستاد فرماندهی کل سپاه در خیابان تختی در اتوبان افسریه، حوالی میدان کلاهدوز واقع شده که این افراد بعد از آموزش های ابتدایی به صورت دائم در این مرکز مستقر می شوند.  به این افراد که عمدتا افرادی رنج کشیده  هستند بطور مرتب گفته  می شود:

این جوانان تهرانی یا پولدار ومرفه هستند که حق شما روخورده اند! یا دانشجو هستند و باز هم حق شما رو خورده اند و جای شما را در دانشگاه گرفته اند و شما روستایی ها را مسخره می کنند.

این افراد بطور شبانه روزی در این مکان ها مستقر هستند و فقط در زمان تجمعات مردمی از آنها استفاده  می شود که اینک از انها با لباس معمول ناجا وکلاه کج به عنوان نیروی گشت ارشاد ومقابله با جوانان استفاده  می شود.  

این افراد را در شهر تهران با "ون" و "مینی بوس" و "اتوبوس" و "موتور سیکلت کراس" و پیاده پخش و پخش می کنند. اغلب در میادین و چهار راههای اصلی و یا مقابل پارک ها و سینماها  و کنار سالن های عروسِی، کنسرت ها و حتی نمایشگاه های کالا و میادین تره بار وسبزی!

پیک نت  9 آذر

 
 

اشتراک گذاری: