ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم به دادستان کل ج. اسلامی

حاج آقا!

آن که فکر کردی ما نیستیم، خودتی! 
 
 
 
 

 

دو ماه پس از جنایت "اسیدپاشی" به صورت زنان دراصفهان، و در حالیکه مقامات قضائی و امنیتی جمهوری اسلامی مدعی نعل کردن عوامل صهیونیسم و استکبار روی آسمان و یافتن آنها در سوراخ موش های روی زمین ایران هستند، دادستان کل کشور که پیشتر معاون اول قوه قضائیه بوده، و پیش از آن نیز سابقه قاضی شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 را داشته، در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی در مسجد دانشگاه امام صادق فرمود:

«پرونده اسیدپاشی در حال پیگیری توسط تیمی از نیروهای انتظامی و امنیتی است و ستادی زیر نظر دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تشکیل شده است. پس از رسیدن این تیم به نتایج قطعی اخبار آن از طریق سخنگوی محترم قوه قضاییه اطلاع‌رسانی می‌شود. برای به ثمر رسیدن این پرونده ما خیلی عجله داریم!»

ادعای حجت الاسلام رئیسی دادستان کل جمهوری اسلامی در حالی مطرح شده که تاکنون چند بار مقامات امنیتی و انتظامی اصفهان کسانی را بعنوان مجرمین در شهر گردانده اند. البته با دست های بسته و سوار اتومبیل رو باز و همراه با تو سری و مشت و لگد! سایت های وابسته به محافل امنیتی وابسته به جناح راست حکومت نیز تاکنون بارها خبرهائی را حتی همراه با عکس بعنوان دستگیری اسید پاش های اصفهان منتشر کرده اند. از جمله خبری در همین زمینه با عکس یک مردم باصطلاح زن نما!

بنابراین به دادستان کل مردم می گویند: حاج آقا خودتی!

پیک نت  9 آذر

 
 

اشتراک گذاری: