ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اطلاعیه حزب کمونیست روسیه فدراتیو

جلوی یکه تازی امریکا

در جهان را باید گرفت! 
 
 
 
 

 

حزب کمونیست روسیه فدراتیو در بیانیه ای با امضای دبیرکل این حزب مخالفت خود را با بمباران سوریه و عراق اعلام داشت. در این بیانیه آمده است:

درگیری های نظامی در خاورمیانه با بمباران سوریه و عراق توسط  ایالات متحده آمریکا به مرحله ای خطرناک برای صلح جهانی تبدیل شده است. آمریکا با پشت پا زدن به قوانین جهانی و با دور زدن سازمان ملل متحد، به زعم خود به جنگ تروریست ها در این منطقه پر آشوب رفته است. ایالات متحده آمریکا یکه تازی میدان را از سال 1999 با بمباران دیوانه وار یوگسلاوی آغاز کرد و همچنان میدان داری می کند.

بر اثر دخالت های نظامی آمریکا در خاور میانه ساختارهای سنتی، مذهبی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه دچار دگرگونی های غیر قابل جبران شده است. ملت هایی که با تفاوت های فرهنگی، قومی اعم از مسلمان و مسیحی و دیگر ادیان در کنار هم زندگی میکردند اکنون با  بمباران و انفجار اماکن مذهبی، مکان های تاریخی و هر آن چه که آن ها را به هم پیوند می داد مجبور به ترک سرزمین های خود شده و در جستجوی سرپناه در منطقه و جهان آواره شده اند.

ما از همه نیرو های سیاسی مترقی و مردم آزادیخواه، رهبران مذهبی و پیروان آن ها می خواهیم تا صدای اعتراض خود را در دفاع از مردم خاورمیانه و خصوصا مردم سوریه و جلوگیری از خون ریزی در این منطقه حساس جهانی هر چه رسا تر کنند.

 پیک نت 12 مهر

 
 

اشتراک گذاری: