ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

در دیدار با وزیر خارجه دانمارک مطرح شد

نظر هاشمی همکاری مشروط

با امریکا علیه داعش است! 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار با وزیر امور خارجه دانمارک در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران شبکه رادیو و تلویزیون دانمارک و شبکه TV2 که همراه وزیر امور خارجه بودند، درباره همکاری با امریکا برای مقابله با داعش گفت:

اگر آمریکا از خود صداقت نشان دهد، می‌توان همکاری کرد، ولی اگر بخواهد فریبکاری کند، نمی‌شود. ما داعش را گوشه‌ای از کوه یخی می‌دانیم که در دریا شناور است و روز به روز بیشتر بالا می‌آید و در ناراحتی‌های مردمی از استکبار ریشه دارد که رنج کشیدند و این‌گونه دارند انتقام می‌گیرند. الان داعش بی‌رحم‌ترین گروه تروریستی است. به همین دلیل جوانانی را جذب می‌کنند که اسلام را در دنیا بدنام کردند.

بدانید، حتی اگر داعش سرکوب شود، جوانان عصبانی عضو آن، به گروه‌های دیگر می‌پیوندند. یعنی کارشان تمام نمی‌شود. همان‌گونه که بخشی از نیروهای جبهه النصره به داعش پیوستند.

قبلاً در مبارزه با گروه زرقاوی کار مشترکی با امریکا داشتیم. ولی در سوریه ما با همین گروهک داعش می‌جنگیدیم، در حالی که آمریکا از اینها حمایت می‌کرد. ما داریم کار خود را می‌کنیم و امیدواریم آمریکا و دیگر کشورها هم کمک کنند تا شرّ این گروه تروریستی از سر مردم عراق و سوریه و مسلمانان منطقه کم شود.

 

پیک نت 18 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: