دستور شاه برای تعطیل رسمی عید فطر
سه شنبه عید فطراست
و ایران عملا تا شنبه تعطیل!

 

اینست دادگاه و هیات منصفه کنونی مطبوعات
قانون محکوم شد
خبرگزاری فارس تبرئه!

(پیک هفته  109) 6 مرداد 1393 برابر با 28  ژوئیه 2014

  infos@pyknet.net

 


فیسبوک 

پیک نت


 اخبار روز


جنگ در شرق اوکرائین

مجروحان

ارتش اوکرائین

به روسیه

منتقل شدند!

رسانه های روسیه اعلام کرد: در مرز دولزانسکی واقع در ۲۰۰ کیلومتری شرق دونتسک اوکرائین مقامات روس برای انتقال سربازان مجروح ارتش اوکرائین یک کریدور تشکیل دادند و دهها سرباز مجروح اوکرائینی برای درمان از این کریدور عبور کردند.

دیمیتری، یکی از مسئولین ارتش اوکرائین گفت: در مرز دولزانسکی درگیری و تیراندازی باعث شد افراد زیادی مجروح شوند. ما از مرزبانان روس خواستیم تا یک کریدور برای انتقال مجروحان باز کنند. آنها ضمن انجام این کار کمک های اولیه را نیز به نظامیان مجروح رساندند.

یکی از اعضای سرویس های اطلاعاتی روسیه اعلام کرد بیش از چهل سرباز اوکرائینی ارتش این کشور را ترک کرده، وارد جنوب روسیه شده و از مقامات این کشور اجازه ورود خواسته اند.


حکم معاون

 احمدی نژاد

چرا اعلام

نمی شود؟

رحیمی معاون اول احمدی نژاد بود، چند پرونده مالی و اختلاسی دارد. یعنی در همان دورانی که احمدی نزاد سر کار بود این پرونده ها تشکیل شده بود اما برای جلوگیری از تایید "دیدی موسوی راست می گفت" و به بهانه عدم تضعیف دولت گفتند این پروندها بعد از پایان دولت احمدی نزاد بررسی می شود. از چمله پرونده اختلاف در بیمه. حالا یکسال از پایان کار احمدی نژاد می گذرد. می گویند پرونده رحیمی بررسی و حتی وی محکمه هم شده و حکم هم صادر شده اما ابلاغ نشده. الان چند ماه است که همه منتظر ابلاغ این حکم و آگاهی از نتیجه محاکمه او هستند. هربار هم که خبرنگاری از سخنگوی قوه قضائیه سئوال می کند، او یک جواب سربالائی می دهد و سر و ته ماجرا را هم می آورد.

بالاخره حکم او چیست؟


افزایش شماره

بیکاران ایران


مناسبات تهاتری

ایران و روسیه

به مذاکرات اتمی

ارتباط ندارد


قالیباف دلواپس است


علامت گذاری

خانه مسیحیان

در موصل عراق


مثل نقل و نبات

بورسیه پخش میکردند


اعتراض اصلاح طلبان

به قانون در دست

تدوین احزاب


خاتمی ، شبیه ترین

روحانی به طالقانی


فیلترینگ درایران

قانونمند می شود


اعلام خوش بینی

امریکا به تدوین

توافقنامه اتمی

 رادیو بین المللی چین بلافاصله پس  از قرائت بیانیه پایان مذاکرات وین از سوی ظریف و اشتون، به نقل از کاخ سفید آمریکا اعلام کرد:

کاخ سفید روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با وجود اختلافات میان طرف های مذاکرات هسته ای با ایران، دست یافتن به توافق کامل قابل پیش بینی است. طرف های مذاکرات با تمدید مهلت مذاکرات موافقت کردند تا ضمن ادامه مذاکرات، فرصت برای تدوین یک طرح دیپلماتیک فراهم شود. آمریکا سرگرم راه حلی برای یک توافق نامه کامل به منظور عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. ضمنا در طول 4 ماه زمان تمدید شده مذاکرات، 2 میلیارد و 800 میلیون دلار از پول های توقیف شده ایران آزاد می شود.


آزمون های مخفیانه

برای استخدام دولتی


پیام کروبی

به قائم مقام

حزب اعتماد ملی

حجت الاسلام منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد در دیدار با اعضای شورای مرکزی شاخه‌ جوانان و دانشجویان این حزب اطلاع داد که فاطمه کروبی همسر شیخ مهدی کروبی برای وی پیام آورده "حاج‌آقا تاکیداتی داشتند. از جمله اینکه حزب همه نیروها را جذب کند و تا جای ممکن کسی حذف نشود. نیروهای باسابقه رنجیده نشوند تا نارضایتی ایجاد نشود. اگر بنا بر تغییر کسی بود، با نظر جمع باشد. چتر حزب روی سر همه نیروها قرار بگیرد.

منتجب نیا اضافه کرد:

یک تار موی کروبی در خیلی از مدعیان انقلاب وجود ندارد. ایشان تمام وجودش در انقلاب و نظام و مردم خلاصه می‌شود. این‌طور نیست که بگوید به من ظلم کردند، پس من ساختار را بشکنم؛ خیر. می‌گوید آنها ظلم کردند، غصب کردند، اما این دلیل نمی‌شود که از دایره انقلاب خارج شویم.


وزارت علوم را

8 سال شخم زدند


اعتصاب کارگری

در ذغال سنگ البرزشرقی

بیش از هزار کارگر معدن ذغال سنگ البرز شرقی در واکنش به بی‌توجهی مسئولان در واگذاری ۴۲ هکتار از زمین‌های این معدن به شهرداری شاهرود که درادامه سیاست خصوصی سازی این معدن صورت گرفته است، روز گذشته (دوشنبه) دست از کار کشیده و در محوطه معدن و در مقابل ساختمان امور اداری تجمع کردند.

سازمان خصوصی سازی، سهام شرکت ذغال سنگ البرز شرقی را به به صورت صد در صد به بخش خصوصی ذوب آهن اصفهان واگذار کرد، این درحالیست که ۵ درصد از سهام تدریجی این معدن واملاک ان به ۱۳۹۲ نفر از کارگران تعلق دارد.


دیدار روحانی
و نمایندگان مجلس
طرح دولت
علیه رکود

دیدار رئیس‌ جمهور با نمایندگان مجلس بر سر سفره افطار برگزار شد. یگانه نکته خبری در سخنرانی روحانی در این دیدار بسته اقتصادی دولت بود. روحانی گفت:
بسته پیشنهادی و لایحه دولت برای شکستن رکود و رونق اقتصادی به زودی منتشر می‌شود
.



کسی از آیت الله کنی خبری دارد؟


اتصال تهران به مسکو
و رسیدن مسکو به خلیج فارس
مسکو- روزنامه پراودا

راه آهن ایران- ترکمنستان- قزقستان وارد آخرین مراحل پایانی کار خود شد. رئیس جمهور ترکمنستان ضمن بازدید از تاسیسات راه آهن مسیر ایران - قزاقستان از طریق ترکمنستان گفت:

"اگر چه با تاخیر اما ما توانستیم مسیر 900 کیلو متری سهم خود را برای اتصال ایران به روسیه و  آسیای میانه و از طرف مقابل به خلیج فارس آماده سازیم. بخش های پایانی این طرح نیز تا ماه اکتبر سال جاری پایان خواهد یافت و بهره برداری از آن شروع خواهد شد.

قرار داد طرح راه آهن ایران- قزاقستان در سال 2007 میان ایران، ترکمنستان و قزاقستان امضاء شده بود. ایران و قزاقستان به موقع توانستند به تعهدات خود عمل کنند اما ترکمنستان زیر فشار کشوری غربی تا سال 2011  نتوانسته بود به تعهدات خود برای نوسازی خط آهن و گسترش آن عمل کند. بخشی از این فشار به بهانه تحریم های ایران به ترکمنستان وارد می شد. اما در واقع بیم غرب از چنین ارتباط استراتژیکی بود که ایران را به روسیه و روسیه را به خلیج فارس وصل می کند.

خط ارتباطی جدید راه آهن از شهر گرگان تا شهر ژانوازن قزاقستان می تواند سالانه 10 تا 12 میلیون تن کالا جابجا کند. تنها قزاقستان میتواند در سال بین 2 تا دو و نیم میلیون تن غلات خود را به ایران انتقال دهد. ایران هم خواهد توانست نفت و دیگر مشتقات نفتی خود را به روسیه صادر و از تحریم های غرب خود را برهاند.

کریدور "شمال و جنوب" به مسکو و تهران این امکان را خواهد داد تا ارتباط میان خود و کشور های آسیای میانه را در زمینه های اقتصادی و سیاسی تحکیم بخشند. نا امنی در افغانستان و دخالت های امریکا و ناتو تاکنون امکان وصل شدن افغانستان به این مسیر را نداده است.


سوریه- عراق- غزه
اخبار جنایات داعش
در پناه اخبار جنایات اسرائیل


آقا مجتبی را با چه هدفی
در راهپیمائی "قدس" علنی کردند؟

انتشار عکس مجتبی خامنه ای در کنار همسر و فرزندانش، کالسکه بچه بدست در راهپیمائی روز قدس طبیعی است که این سئوال را مطرح کرده باشد: با چه هدفی آقا رونما شده؟ آن هم با این ژست و هیات باصطلاح مردمی!

1- طرح مخفی نگهداشتن مجتبی و یکباره او را از پسخونه بیت در آوردن پس از مرگ و یا در آستانه مرگ رهبر، به هر دلیل منتفی شده.

2- حالا که حتی رهبر در محاصره ماموران امنیتی و اطرافیان بسیجی هم نمی تواند و نمی خواهد صد متر با مردم راه برود، خانواده را جلو انداخته تا جبران غیبت ایشان شود و یکباره میدان را حسن خمینی و برادرش علی خمینی قبضه نکنند.

3- صحنه را هم مدرن و به روز فراهم کردند. نه دست همسرش پنهان است، نه بچه ها به شکل علی اصغر و رقیه و… پوشش دارند. اگر هم پسر خردسالش چفیه ای دارد نمایش است که بالای آن نقاب آفتابگیر سر بچه است ...

4- زمینه برخورد مردم با او را هم خواستند بسنجند و این که اولا چقدر او را به چهره می شناسند و چه اندازه با نقشی که او در سالهای اخیر در پشت صحنه، در تمام تقلب های انتخاباتی (از جمله کودتای 88) و خشونت ها و محاکمات و به زندان افکندن فعالان اصلاح طلب و ادامه حصر موسوی و کروبی داشته آشنا هستند. شاید این اغراق آمیز باشد اما حداقل بعنوان یک اطلاع دربرخی محافل سیاسی تهران دهان به دهان می شود که علی خامنه ای بسیاری از امور داخلی را به مجتبی واگذار کرده و خود عمدتا سرگرم سیاست اتمی و سیاست خارجی و مسائل نظامی است.


هشدار صریح روسیه
به امریکا و اتحادیه اروپا
ریا نوستی - ترجمه رضا نافعی


عید فطر در ویرانه های غزه

مردم مسلمان غزه امسال رمضان، با گلوله افطار کردند و در ویرانه ها سفره سحری را جمع کردند. حتی آتش بسی که چند ساعتی ادامه داشت و وعده تمدید آن را داده بودند پایدار نمانده و بنابراین عید فطر نیز که مردم درعزای قربانیان خود بودند و نمی‌توانست عید باشد، در بمباران و کشتار پشت سر گذاشته خواهد شد. این یکی از آخرین عکس های پس از بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل است.


رقابت در حاکمیت
استعفای نخست وزیر یهودی تبار اوکرائین!


نمآهنگی دلنشین، با ساز و صدای زنان


منتخب اخبار روزهای گذشته:


دو دلیلی که حدس زده می شود
روحانی با زیرکی سخنران نماز روز قدس نشد!


حاصل سفرهای انقلابی
ناخنک 1700 میلیارد تومانی احمدی نژاد به پول نفت!


جنایات اسرائیل را
سخنان نسنجیده توجیه می کند
!


سپاه اگر به پادگان باز نگردد
موجب جنگ مذهبی خواهد شد
مصطفی تاج زاده


دیدار در وزارت کشور
حمایت قطعی وزارت کشور
از باز گشایی خانه احزاب


بستر سازی برای اجرای طرح
جدا کردن خانم ها از آقایان در دفاتر شهرداری تهران


آقای خامنه ای صد متر با مردم راه نرفت
مقایسه نصرالله در لبنان با آقایان در تهران


راهپیمائی روز قدس
می توانست باشکوه تر هم باشد!


خوش صداتر، خوش چهره تر و مقلدتر از او نیست؟
خطبه کپی برداری شده
احمد خاتمی از روی دست رهبر


مذاکرات اتمی، 10 شهریور بار دیگر آغاز خواهد شد!


رئیس اتاق اصناف:
8 سال بهره گیری دولت قبلی از اصناف خاتمه یافته!


فشار نهادهای پنهان برای ادامه
جلوگیری از فعالیت کانون فرهنگیان


سرمقاله راه توده شماره 465

از جناح راست نیرو بگیرید اما بدون  خوش خیالی !


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


ننگی که هرگز

از عبای حکومت

پاک نخواهد شد!

یک رمضان دیگر هم با منع حکومتی ربنای شجریان سپری شد. گرچه مردم بی اعتناء به صدا و سیما، خود با ربنای او رمضان را پشت سر گذاشتند. این رمضان هم رفت اما ننگ این سانسور و مقابله با مردم مانند بسیاری ننگ های دیگر با هیچ رنگی از عبای حکومت پاک نخواهد شد.


نامه ای دریافتی

مردم نصف جهان

می روند ترکیه

 که نفس بکشند!


یادداشت سردبیری
چند توضیح و تذکر


آبونمان پیک نت

را فراموش نکنید!

با اکراه بسیار، یکبار دیگر به خوانندگان پیک نت یادآوری می کنیم، که این روزنت، هیچ منبع درآمدی جز آبونمانی که شما پرداخت می کنید و یا نمی کنید و ما انتظار داریم پرداخت کنید، ندارد. اگر طرفدار پابرجای انتشار این روزنت هستید، آبونمان آن را پرداخت کنید تا ما علاوه بر دشواری کار خبری و تحلیلی که شبانه روز مشغول آن هستیم، نگرانی تامین هزینه انتشار آن را نداشته باشیم. شما می توانید یا از طریق "پی پال" و یا حساب بانکی پیک نت که در آخرین قسمت صفحه اول اعلام شده آبونمان خود را پرداخت کنید. ما هرگز نه گفته و نه می گوئیم آبونمان پیک نت چقدر است، این بسته به انصاف و همت شما دارد. اما بی شک انتظار ما از حداقل نیز حداقل تر است. دست گرم دوستان را می فشاریم.


مجمع عمومی

بانک انصار

با شرکت خودی ها

سلام. پیرو مطالب منتشر شده قبلی در رابطه با فساد مالی مدیران پاسدار در بانک انصار، خدمت شما عرض می کنم که چون بانک انصار بصورت سهامی عام در بورس فعال است، مجمع عمومی آن در تیرماه جهت ارائه گزارش مالی به سهامداران تشکیل می شود اما به دلیل عدم سودآوری و زیان بانک  می خواهند سالن محل برگزاری مجمع را با مدیران و کارکنان بانک، البته با لباس های مختلف پر کنند تا هیچ صدای مخالفی شنیده نشود و مصوبه ها را در رابطه با سود سهامداران و پاداش هیآت مدیره، تصویب و اجرا کنند. خواهشمندیم به اطلاع عموم برسانید .


طرح زاد و ولد
در اس ام اس ها

در ارتباط با طرح زاد و ولد در مجلس، دهها پیام آلوده به لطیفه در روزهای اخیر دریافت داشته ایم که برخی از آنها قابل انتشار است و بسیاری حتی اگر خنده دار هم باشد انتشارش لازم نیست. همچنین طرح های جالب و خنده داری که همراه پیام ها رسیده است. از میان پیام ها، این یکی را قابل انتشار یافتیم:
«طرح تشویقی پیشنهاد به نمایندگان محترم مجلس جهت طرح و تصویب :
"به کسانی که دارای بچه های دوقلو بشوند یک همسر جدید مجانی اهدا خواهد شد !»


فاجعه ای

از نوع داعش

 به جنوب ایران

خواهد رسید؟

با درود- تیتر اول امروز پیک نت (چهارشنبه) مرا یاد مقاله ای انداخت که چندی پیش راجع به تقسیم  بندی یا مرزبندی جدید جغرافیایی در منطقه خاورمیانه در پیک نت گذاشته بودید که ضمیمه ی آن نیز یک نقشه بود که در آن عراق به چند قسمت تقسیم شده  بود، از جمله جنوبش که با بخشی از جنوب ایران ادغام و ایالت شیعی را تشکیل  داده بود. بنظر میرسد طرح خاور میانه بزرگ گام به گام و با موفقیت در حال  پیشروی است. حال کی نوبت به ایران برسد خدا داند. بد نیست آن مقاله را جهت
یادآوری در پیک نت روزهای آتی مجددا منتشر نماییدو البته در صورت صلاحدید.

پیروز باشید  - رضا


لطیفه روز!

چرا امثال علم الهدا و احمد جنتی و رئیس قوه قضائیه که طرفدار هدایت مردم به بهشت با زور هستند، به زور جلوی بهشت رفتن آیت الله کنی را گرفته اند!



اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)