ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دارو دسته مصباح یزدی

آنها که روحانی اسم نبرد

دیروز در مجلس لرزیدند! 
 
 
 
 

مخالفان دولت و رای مردم در انتخابات 92 در مجلس، روز گذشته بخشی از سخنرانی حسن روحانی در همایش نمایندگی های جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر را لنگه کفش و مهر نمازی تصور کردند که برای پرت کردن به سوی روحانی به دامنشان افتاده است! آنها روز گذشته در مجلس راه افتادند و این جمله را پیراهن عثمان کردند.

با آنکه روحانی در سخنرانی خود مخالفان مذاکرات اتمی را بی آن که از کسی نام ببرد خطاب قرار داده و گفته بود آنها که از ترس مذاکره می لرزند به جهنم که می لرزند، بروند یک جای گرم که نلرزند، مخالفان دولت در مجلس خود را در آینه این جمله دیدند! روحانی نگفته بود چه کسانی "می لرزند" اما دار و دسته وابسته به مصباح یزدی وقتی دیروز در مجلس راه افتادند، عملا معلوم شد آن که می لرزد مصباح یزدی است!

همه میدانند که هدف آنها که آن جمله روحانی را پیراهن عثمان کرده اند چیست. یکسال است که در کار دولت به اشکال مختلف کارشکنی می کنند، احضار وزیر می کنند، تهدید به استیضاح می کنند و .... بنابراین دستشان برای مردم باز شده است. دردشان چیز دیگری است. دردشان اینست که در مجلس آینده جای نخواهند داشت. دردشان افشای فاجعه و فلاکتی است که احمدی نژاد و حامیانش که همین نمایندگان مجلس باشند، موجب آگاهی مردم از 8 سال غارت و چپاول مملکت، ستاره دار کردن جوان های مردم در دانشگاه ها، اخراج استادان، ترویج خرافات، حمایت از باندهای مافیائی نظیر بابک زنجانی است که ریش آنها را هم البته چرب می کرده اند. درد آنها ادب و ادبیات در سخنرانی ها نیست، چرا که زبان و فرهنگ آنها در اساس با ادب و ادبیات بیگانه است. کافی است بعنوان نمونه سخنرانی های کوچک زاده و رسائی در همین مجلس مرور شود. درد آنها رسیدن به تفاهم اتمی، خاتمه تحریم ها، گشایش وضع اقتصادی کشور و افزایش حمایت مردم از روحانی و دولت اوست! بقیه اش بهانه است. امروز این بهانه است، فردا یک بهانه دیگر.

علی لاریجانی عادت دارد محافظه کارانه و غیر صریح، با لغات و اصطلاحاتی که مردم با آن آشنا نیستند حرف بزند، اما روز گذشته، در ارتباط با جنجالی که مخالفان دولت در مجلس راه انداخته بودند، به گفته محمدرضا تابش نماینده مجلس با صراحتی که کمتر از دهان او شنیده شده گفت:

ایشان از نمایندگان خواست که راجع به مسائل مهم‌تری مانند چالش‌های معیشتی مردم بیشتر دقت نظر داشته باشند. برای معیشت مردم باید فکری کرد.

وضعیت کشور اکنون مخاطره آمیز است و علی رغم صادرات یک میلیون بشکه نفت، درآمد ما 35 درصد کمتر از سال گذشته است. افزایش بودجه‌های جاری و عمرانی در کشور وجود دارد و دولت با چنگ ودندان در حال تخصیص و تامین اعتبارات و بودجه‌ها است.

 

پیک نت 22 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: