ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

رئیس جمهور:
به رای مجلس احترام بگذارد
و از واکنش خود داری کنید!

 
 
 
 

حسن روحانی که به اردبیل سفر کرده، پس از آگاهی از رای مجلس به استیضاح  وزیر علوم، در جمع علما ، فضلا و طلاب استان اردبیل با تاکید بر محبوبیت دکتر رضا فرجی دانا در میان دانشگاهیان کشور، برای جلوگیری از هر نوع واکنشی نسبت به استیضاح او از همگان و بویژه دانشجویان، اساتید و صاحبنظران خواست به رای مجلس احترام بگذارند.

رئیس جمهور گفت:

نظر نمایندگان مجلس و رای اکثریت آنان، برای ما محترم است . همه ما نمایندگان ملت هستیم و نباید این گونه امور بین قوا فاصله بیندازند. ما در این کشور اهداف بسیار مهمی پیش رو داریم و در عین حال دشمنان بسیار فراوانی در منطقه حساس ما و جهان اسلام وجود دارند و نباید بخاطر اینگونه مسایل از هم فاصله بگیریم که نخواهیم گرفت.

آقای دکتر رضا فرجی دانا از شخصیت های فرهیخته، اندیشمند، صاحبنظر و مدیر بودند و در دوران مدیریتشان بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش بسیار فراوانی برای گسترش علم، بالا بردن کیفیت و ایجاد و حفظ آرامش در سطح دانشگاه ها انجام دادند.

از آقای دکتر نجفی که او را امروز به عنوان سرپرست وزارتخانه منصوب کردم می خواهم که مسیربالابردن کیفیت در دانشگاهها، توسعه مسایل فرهنگی و اخلاقی و حفظ آرامش در سطح دانشگاههای کشور را ادامه دهد.

 

پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: