ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

گفتگو وزیر بهداشت دولت خاتمی

تکلیف احمدی نژاد را

دادگاه باید روشن کند! 
 
 
 
 

مسعود پزشکیان وزیر بهداشت در دولت خاتمی نیز مانند برخی نمایندگان مجلس که این روزها بصورت علنی خواهان تشکیل دادگاه برای احمدی نژاد می شوند، در گفتگوئی کوتاه  با سایت «روز نو» درباره مجلس آینده و زمزمه نامزد شدن احمدی نژاد از سوی راستگرایان تند رو برای مجلس گفت:

کسی نمی داند چرا تا امروز از سوی دستگاه‌های نظارتی، قوه قضائیه و دستگاه‌های ذی ‌ربط، چه در دوران خدمت این آقا و چه الان که سمتی ندارد عملکرد او مورد پیگیری قرار نمی‌گیرد و چگونه است که این فرد و اطرافیان همدستش، اجازه داشتند به هر بی‌قانونی دست بزنند و کسی مقابلشان یارای ایستادن نداشت.

ما نباید به راحتی، گذشته خود را فراموش کنیم. اگر یادتان باشد پارسال هیچگونه آرامشی در کشور وجود نداشت و هر لحظه ممکن بود درگیری سیاسی در جامعه اتفاق بیفتد که تبعاتش مشخص نبود چه باشد. این موضوع برای خیلی از افراد یک برگ برنده به حساب می‌آمد ولی الان شاهد هستیم که آرامشی در جامعه حاکم است که باید این آرامش را حفظ کرد و نباید اجازه مداخله به افراد بی‌شناسنامه و بد سابقه داد.

اصولگریان باید تکلیفشان را مشخص کنند، باید حد و مرز خود را با افراطیون مشخص کنند. آنها باید روشن کنند که به کسی که همه قوانین، حتی مصوبات دولت خود را هم زیر پا می‌گذاشت چرا اعتماد کردند؟ متأسفانه گویا اصولگرایان در مواجهه با افراطیون در خواب غفلت هستند.

 

پیک نت 3 تیر

 
 

اشتراک گذاری: