ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

در یک مدرسه، در جنوب تهران

14 دانش آموز قربانی

تجاوز و آزار معلم ورزش 
 
 
 
 

بدنبال فاش شدن تجاوز مکرر ناظم یکی از مدارس تهران به دانش آموزان و شکایت والدین این دانش آموز و تشکیل پرونده قضائی، روز گذشته روزنامه شرق خبر داد که معلم ورزش یکی از مدارس جنوب تهران نیز با شکایت 14 دانش آموز بازداشت شد. این معلم ورزش نیز متهم به تجاوز جنسی به دانش آموزان شده است. شرق نوشت: مادر پسربچه‌ دانش آموز یکی از مدارس جنوب تهران، متوجه آثار زخم روی بدن فرزندشان شدند. این پسر بچه ابتدا گفت که معلم ورزش او را کتک زده است. او نمی‌خواست حرف بزند. وقتی خیلی پیگیر شدم گفت چون در بازی فوتبال با تیم رقیب باختیم معلم ورزش ما را کتک زد. من با خانواده بقیه بچه ها تماس گرفتم و متوجه شدم فقط پسر من نبوده بلکه ۱۳ کودک دیگر نیز مورد تجاوز و آزار این معلم قرار گرفته اند.

سرانجام ۱۴ خانواده از این معلم شکایت کردند و در تحقیقات بارزپرس مشخص شد ماجرا فقط به ضرب و جرح دانش‌آموز محدود نبوده و معلم ورزش به بچه‌ها تجاوز می کرده است و حتی برخی از آنها را وادار می‌کرده لباس خود را کامل در آوردند تا از آنها عکس بگیرد. هر 14 دانش آموز نیز در بازپرسی گفتند که معلم ورزش به 4 نفر آنها تجاوز کرده و بقیه را آزار جنسی میداده است و حتی از آنها عکس گرفته است.

این دانش آموزان گفتند که ما می‌ترسیدیم این چیزها را به خانواده‌هایمان بگوئیم. او در اردوگاه مسابقه ما را با سنگ و چوب می‌زد و بدنمان کبود می‌شد. اگر به حرفش گوش نمی‌کردیم در اتاق زندانی‌مان می‌کرد و غذا نمی‌داد. هر ۱۴ دانش آموز برای معاینه به پزشکی قانونی فرستاده شدند.

با بررسی تلفن همراه متهم فیلم‌های مستهجن در تلفن او پیدا شد و به همین دلیل قضات دستور دادند رایانه شخصی و سی دی‌های موجود در خانه او نیز مورد بازبینی قرار بگیرد تا فیلم‌ها و عکس‌هایی که از بچه‌ها تهیه می‌کرد، پیدا شود.

این معلم ورزش تاکنون اعتراف کرده که بچه‌ها را کتک می‌زده تا به حرف‌هایش گوش دهند. دانش آموزان متولد ۸۰ تا ۸۴ هستند.

 

پیک نت 14 تیر

 
 

اشتراک گذاری: