ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

با سئوال مطهری از رهبر

چُرت اصحاب ظلمه پاره شد 
 
 
 
 

اصحاب ظلمه،(یاران ظالمان) حملات تبلیغاتی علیه علی مطهری نماینده مجلس را که در جلسه دیدار سالگرد7 تیر با رهبر، به پا خاست و گفت "ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی به سود نظام نیست و باید به آن خاتمه داد" شروع کردند. دو روزنامه "رسالت" وابسته به بنیاد اقتصادی "رسالت" و روزنامه کیهان بی نیاز از توصیف آتش توپخانه علیه مطهری به دلیل سئوالی که از علی خامنه ای کرد را باز کردند. توپخانه های دیگر اصحاب ظلمه که خوابشان در خیمه چاپلوسی و نعلین و پوتین لیسی رهبر و فرماندهان سپاه حرام شده در روزهای آینده وارد میدان خواهند شد.

در انفجار حزب جمهوری اسلامی دو چهره سرشناس در راس قربانیان بودند که رهبر هم در سخنرانی خود نان آنها را خورد. آیت الله بهشتی و حجت الاسلام محمد منتظری فرزند آیت الله منتظری که در آن زمان قائم مقام آقای خمینی و جانشین او بود. در میان خانواده های قربانیان آن انفجار که به دیدار رهبر برده شدند، نه از خانواده بهشتی خبری بود و نه از خانواده منتظری. پسر ارشد آیت الله بهشتی به جرم حمایت از میرحسین موسوی مدتی زندانی بود و حالا مغضوب رهبر و تکلیف محمد منتظری و آیت الله منتظری هم که روشن است. علی مطهری فرزند رئیس شورای انقلاب یعنی آیت الله مطهری است که ترور سیاسی او کلید خورده است. اگر پدرش با گلوله ترور شد، ظاهرا قرار است وی با حملات تبلیغاتی و تحمیل انزوا به وی ترور شود.

در همین مجلس کنونی هم احمد جنتی و شیخ محمد یزدی صلاحیت او را تائید نکرده بودند اما علی خامنه ای پیام داد "او حرَ است، چرا باید رد صلاحیت شود؟". به این ترتیب صلاحیت او تائید شد و رفتن به مجلس البته با رای مردم تهران. شک نیست که هر دو عضو شورای نگهبان حالا برای رهبر پیام فرستاده و یا مستقیم به وی گفته اند: دیدید هر "حرّ" ی "طیب" لات میدان میوه و سبزی تهران نیست؟

در همین ارتباط، یعنی آغاز حملات تبلیغاتی علیه علی مطهری، وی روز گذشته طی نامه ای به سرمقاله نویس سردبیر روزنامه "رسالت" "انبارلوئی" عضو رهبری وقت حزب موتلفه اسلامی پاسخ داد. رسالت روزنامه ایست که در اوج جنگ ایران و عراق بدلیل مخالفت هایش با رهبر انقلاب، آیت الله خمینی بنیانگذاران و گردانندگان آن (از جمله آیت الله آذری قمی) را تهدید کرد که "کاری نکنید بگویم روزنامه شما را به جبهه نبرند!" که کافی این را بگوید تا مردم آش را با جاش ببرند و از روزنامه رسالت و بنیانگذاران آن نشانی باقی نماند!

پاسخ علی مطهری به انبارلوئی سردبیر روزنامه رسالت را در همین شماره پیک نت می خوانید.

پیک نت 14 تیر

 
 

اشتراک گذاری: