ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

رسوائی نمایندگان مجلس

وحشت از نفوذ پایدار

محمد خاتمی در میان مردم

 
 
 
 
 

در میان انواع تذکرها و احضارها و تهدید به استیضاح هائی که از فردای انتخابات 92 و پیروزی حسن روحانی شروع شده و همچنان ادامه دارد و تا پایان عمر مجلس کنونی هم بشدت ادامه خواهد یافت، این تذکر چند تن از نمایندگان وابسته به نهادهای امنیتی و فراکسیون مصباح یزدی در مجلس و نمایندگان وابسته به سپاه در مجلس شاید خواندنی ترین و درعین حال فکر انگیز ترین تذکر باشد:

«جمعی از نمایندگان در تذکر کتبی به وزیر دادگستری خواستار اهتمام جدی وزارت دادگستری برای اجرای حکم ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البیان بودن محمد خاتمی شدند.»

اول- این حکم توسط چه نهادی و چه زمانی صادر شده که تا حالا مردم رسما از آن با اطلاع نبوده اند.

دوم- از میان این همه نهاد بلند و کوتاهی که پاسپورت مردم را میگیرند و دستور سانسور به مطبوعات و رسانه ها می دهند، چرا یکبار گریبان دادگستری بی اختیار را گرفته اند و نه دادستان همه کاره (اژه ای) را؟

سوم- این همه سردار و فرمانده و امام جمعه شب و روز اظهار نظر می کنند و گوش کسی هم به آن بدهکار نیست زیرا مردم از این گوش می گیرند و از آن گوش در می کنند. چرا چهار کلام سخنان محمد خاتمی که از صدا و سیما پخش نمی شود و مطبوعات نیز اجازه انتشار آن را ندارند و تنها روی برخی سایت های اینترنتی منتشر می شود باعث وحشت آقایان است؟ جز اینست که حرف های امثال احمد خاتمی در نماز جمعه برای مردم باد هواست و چهار جمله سخنان محمد خاتمی "حرف دل مردم"؟

چهارم- همه وحشت از آینده نزدیکی نیست که خاتمی و چند تن دیگر لیست برای انتخابات مجلس بدهند و بساط مجلس کنونی را جمع کنند؟

پنجم- از اصلاح طلبان و نقش خاتمی در رهبری اصلاحات وحشت ندارند؟

 

آنها بگویند "ف" مردم تا آخر "فرار به جلو" آقایان می خوانند! 

پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: