ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مقاله ای که خزعلی بخاطر آن بازداشت شد

میدان تره بار فرمانیه

در کفن آیت الله کنی جا نمی گیرد! 
 
 
 
 

دکتر مهدی خزعلی در تماس کوتاه تلفنی که علی مطهری با وی در بیمارستان گرفت، اشاره کرد که بازداشت و فشاری که در این مرحله به او وارد می آید بدلیل اظهار نظر ها و مقاله ایست که پس از سکته آیت الله  مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان نوشته است.

آن مقاله ای که دکتر خزعلی به آن اشاره می کند را در ادامه می خوانید:

 

سال ها پیش، یک روز به خیابان جنوب دانشگاه امام صادق ع رفتم، می خواستم درد دل مردم را از زبان خودشان بشنوم، می گفتند پس از اتمام ساختمان و ساکن شدن خریداران آپارتمانها، تا مدتها شهرداری از دادن پایان کار خودداری می کرد و مردم گرفتار سندهایشان بودند، همه چیز به هم ریخته بود و می رفت که خریداران علیه فروشندگان و سازندگان طرح دعوی نمایند و همه موکول به اخذ رضایت از حضرت آیت الله بود!

پروانه ساخت شهرداری جای خود، اینجا باید سبیل همسایه خیابان بالایی را هم چرب می کردند، آخر مگر می شود، بالاتر از روحانیت نشست، همیشه حضرات بالانشین بوده اند و عوام الناس باید فرودست باشند، حالا یکی رو دست علما بلند شده!

آخر الامر با واسطه گری حجة الاسلام( م ) - که حق دلالی معادل پنج میلیارد ریال گرفتند- توافق شد که 125 میلیارد ریال(125.000.000.000) تقدیم حضرت آیت الله شود تا اجازه پایان کار شهرداری صادر شود! که این رقم از نظر ارزش ملک معادل هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال امروز است!

گفتم شاید حضرت آیت الله بین زمین و آسمان گیر همین مسائل است و اخذ رضایت از ساکنین برج ایران زمین موجب رفع گرفتاری معظم له شود!

حل این قبیل مسائل توسط خانواده بزرگترین خدمت به آن مرحوم است و پشت در برزخ اینقدر معطل نمی ماند!

مسئله میدان میوه و تره بار فرمانیه هم حرف 5.000.000.000.000 ریال (پنج هزار میلیارد ریال) اموال شهروندان تهرانی است که تا رضایت 12 میلیون شهروند تهرانی اخذ نشود روح آن مرحوم آرام نمی گیرد!

من اگر جای فرزند ایشان بودم، به جای دعوت از پروفسور سمیعی، از این شاکیان دعوت بعمل می آوردم...! و رضایت اینها را جلب می کردم...

من (من به عنوان یک شهروند) از وکلا خواسته ام که پرونده شکایت از فروش میدان تره بار فرمانیه را در دیوان عدالت اداری پیگیری نمایند،  همه شهروندان ایرانی می توانند این پرونده را پیگیری و از شورای شهر تهران تقاضای رسیدگی نمایند، می گویند که در شورا محرمانه بررسی شده است و اجازه انتشار اطلاعات داده نشده است! در صورتی که این ملک باید طی مزایده به فروش می رسید و اسناد منتشر می شد!من فقط تقاضای انتشار اسناد فروش فرمانیه را توسط قالیباف دارم ...!

مهدی خزعلی

1393/3/28

 

 

پیک نت 18 تیر

 
 

اشتراک گذاری: