ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

این اوهام فرمانده سابق قرارگاه ثارالله است

موسوی در حصر است

زیرا فقط 9 درصد محبوبیت دارد! 
 
 
 
 

سردار حسین نجات٬ فرمانده سابق قرارگاه ثارالله سپاه و مسئول سابق حفاظت از «بیت» رهبری گفته محبوبیت میرحسین موسوی به «۹ درصد» رسیده٬ پلیس در وقایع ۸۸ از متهمان پذیرایی می‌کرد و دفتر رهبر در قضیه کهریزک «کارنامه درخشانی» دارد.

آقای نجات این مطالب را در گفتگو با نشریه «رمز عبور» که از سوی گروهی از حامیان محمود احمدی‌نژاد منتشر می‌شود٬ بیان کرده است. متن کامل

سردار نجات از ادامه حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی دفاع کرده و مدعی شده است موسوی و کروبی در یک آپارتمان شیک نشسته و صبحانه، ناهار و شام در اختیارشان هست و فقط ارتباطشان با جریان فتنه قطع است تا دیگر نتواند فتنه‌گری کند.

سردار نجات که اکنون مشاور فرمانده سپاه است در ادامه می گوید:

موسوی در انتخابات ۳۳ درصد رای آورده بود که در نظرسنجی صورت گرفته بعد از روز ۹ دی محبوبیت وی به «۹ درصد» کاهش یافت. پلیس در آن وقایع ۸۰۰ تا ۹۰۰ دختر جوان را بازداشت کرده بود و پس از اینکه خانواده‌های آن‌ها به تلفن پلیس پاسخ ندادند٬ «ماموران زن نیمه‌شب آن‌ها را سوار ماشین کرده و دم خانه‌شان پیاده کردند.

سردار نجات در حمله به کوی دانشگاه تهران (۱۸ تیر ۱۳۷۸) نقش داشت و همراه سردار ذوالقدر و سردار نقدی  طرح سرکوب دانشجویان ریختند و سپس در نامه ای به همراه عده ای دیگر از فرماندهان سپاه – از جمله فرمانده کنونی کل سپاه- خواهان عزل محمد خاتمی از مقام ریاست جمهوری شدند. 

 

پیک نت 18 تیر

 
 

اشتراک گذاری: