ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

ساجده عرب سرخی به اوین احضار شد

یاران از هم جدا شده

برای انتقام سنگ تمام گذاشتند 
 
 
 
 

ساجده عرب سرخی برای اجرای یک سال حبس به اوین فراخوانده شد. وی با اعلام این خبر در صفحه فیس‌بوک‌اش نوشته است: برای اجرای حکمی که هنوز بهم ابلاغ نشده احضاریه ی اجرا اومد. جالبترش اون بود که با فاصله ی یک ساعت هم برای بازجویی سپاه احضار شدم. الان کدوم پرونده م در چه وضعیتیه رو فقط خدا می دونه.

فرزند ارشد فیض الله عرب سرخی سال گذشته پس از پیروزی روحانی در انتخابات به ایران بازگشت و در بدو ورود پاسپورتش ضبط و بارها برای بازجویی فراخوانده شد.

وی سال گذشته نیز پس از آنکه وی برای یکی از بازجویی هایش فراخوانده شده بود بازداشت شد. ساجده عرب سرخی با قید وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی بعد از آنکه یک شب در بند زنان زندان اوین بود آزاد شد. اما طی این مدت بارها برای بازجویی فراخوانده شده بود.

پدر ساجده، از رهبران ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که پس از کودتای انتخاباتی 88 بازداشت شد و در دادگاه کودتاه محکوم به زندان شد و همانند بهزاد نبوی عضو ارشد دیگر سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دوران محکومیت خود را گذراند. عرب سرخی درحالی از زندان بیرون آمد که یکدست او به گردنش آویزان بود.

بخش به سپاه پیوسته مجاهدین انقلاب اسلامی – نظیر سرتیپ ذوالقدر که اکنون نقشی مرموز و پنهان در قوه قضائیه دارد و گفته می شود دادگاه های کودتا زیر نظر او بر پا شدند- برای گرفتن انتقام از بخش سیاسی این سازمان که مورد حمایت آقای خمینی بود و به جای پیوستن به سپاه، فعالیت سیاسی را برگزید، نه تنها در کودتای 88 دست داشت، بلکه درگرفتن انتقام از یاران و همراهان گذشته خود نیز سنگ تمام گذاشت.

 

پیک نت 18 تیر

 
 

اشتراک گذاری: